اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تست شخصیت؛ طرز نشستن شما شخصیت واقعیتان را آشکار می کند

وضعیت های مختلف نشستن شما شخصیت پنهان شما را نشان می دهد.

به گزارش سایت طلا، وضعیت های مختلف نشستن شما شخصیت پنهان شما را نشان می دهد.

زبان بدن ما احساسات و افکار پنهان ما را آشکار می کند، تنها در صورتی که مهارت های درک خواندن نشانه های غیرکلامی را داشته باشیم.

از خواندن ویژگی های شخصیتی در وضعیت نشستن خود و افرادی که می شناسید لذت ببرید!

وضعیت نشستن شماره 1: زانوها صاف


اگر با زانوهای صاف بنشینید، شخصیت شما نشان می دهد که وقت شناس، منطقی و به طرز وحشیانه ای صادق هستید. شما معمولاً خودپنداره سالم و نگرش مثبتی نسبت به زندگی دارید. آنها به خودشان اطمینان دارند.

مطالعه‌ای که در دانشگاه ایالتی اوهایو انجام شد نشان داد افرادی که در مصاحبه‌ها با زانوهای صاف می‌نشینند برای شغل‌هایی که برای آن درخواست داده بودند واجد شرایط‌تر تلقی می‌شوند. آنها به خود و مهارت هایشان اعتماد داشتند. مشخص شد که آنها ناامنی کمتری دارند.

اگر حالت نشستن مورد علاقه شما با زانوهای صاف است، معمولاً کاملا محتاط هستید. شما فقط در صورت لزوم صحبت می کنید و از شایعات پرهیز می کنید. اما شما نیز چیزها را در دل خود دفن نمی کنید.

ویژگی های شخصیتی کلیدی: وقت شناس، متفکر منطقی، صادق، کنترل شده، فداکار، روراست، منضبط، خودپنداره سالم، غیر شایعه ساز و محتاط.

وضعیت نشستن شماره 2: زانوها از هم جدا


اگر با زانوهای باز بنشینید، متوجه می شوید که خود محور هستید. شما می توانید ناله کنید و فقط به خودتان فکر کنید. شما می توانید خودخواه باشید. شما ممکن است انرژی بزرگی از خود بدهید. وقتی در این موقعیت می نشینید، نشان می دهد که در تلاش هستید قلمرو خود را مشخص کنید و قدرت خود را به نمایش بگذارید.

با این حال، مطالعات به ما می‌گویند که اگر معمولاً زبان بدن نشسته را جدا از زانو می‌پذیرید، مضطرب هستید و اعتماد به نفس پایینی دارید، به همین دلیل است که می‌خواهید تا آنجا که ممکن است فضایی را اشغال کنید تا احساس خوبی در مورد خود داشته باشید. می توانید به راحتی با چیز براق بعدی حواس تان پرت شود. شما معمولاً دامنه توجه کمی دارید. شما خیلی نگران هستید اما ممکن است در بیرون ظاهر نشوید.

همچنین ممکن است از عواقب اعمال یا گفتار خود بی اطلاع باشید. در روابط معمولاً از تعهدات فرار می کنید. حتی اگر حل و فصل کنید، دوست دارید همه چیز همانطور که می خواهید پیش برود. اگر با مقاومت مواجه شوید، ممکن است عصبانی یا گاهی نه چندان مهربانانه رفتار کنید.

ویژگی های کلیدی: خود محور، مغرور، قضاوت کننده، توجه کوتاه و زود خسته می شود.

وضعیت نشستن شماره 3: پاهای ضربدری


اگر با پاهای روی هم می‌نشینید، شخصیت نشسته‌تان نشان می‌دهد که شما بهترین مکالمه‌گر در اتاق هستید. صحبت کردن با شما لذت بخش است. شما می توانید به راحتی از طریق هر مکالمه ای هدایت شوید. شما کمترین قضاوت را می کنید و تمام تلاش خود را می کنید تا بفهمید طرف مقابل در چه موردی می خواهد صحبت کند.

آیا شما اهل هنر هستید؟ آیا تمایل دارید که با چشمان باز زیاد رویا ببینید؟ شما سرشار از ایده و خلاقیت هستید. شما رویاپرداز هستید و دارای تفکر بسیار تخیلی هستید. شما همچنین محافظت شده ترین فرد هستید. شما به راحتی به دیگران اعتماد نمی کنید. شما معمولا افکارتان را برای خودتان نگه می دارید. ممکن است زمان زیادی را صرف کنید تا کسی را به زندگی خود راه دهید. شما به راحتی تسلیم نمی شوید.

ممکن است دوستانه به نظر بیایید اما به راحتی دوست نمی شوید. ترجیح می دهید روی افکار و احساسات خود تمرکز کنید.

شما معمولا شخصیتی جذاب و کاریزماتیک دارید. شما در پوست خود راحت هستید و نیازی به اثبات خود به دیگران احساس نمی کنید. شما از زندگی نهایت لذت را می برید. معمولاً زنانی که پاهایشان را روی هم می‌گذارند، اغلب در بین بازیگران زن و هنرمندان دیده می‌شوند.

ویژگی های شخصیتی کلیدی: هنرمند، رویاپرداز، تخیل، محتاط، حساس، توجه، درون نگر، متفکر، مستقل، مطمئن، با اعتماد به نفس، و کاریزماتیک.

وضعیت نشستن شماره 4: مچ پا ضربدری


موقعیت های نشستن مچ پا از ویژگی های شخصیتی عبور کرداگر با مچ پاهای ضربدری می نشینید، شخصیت نشسته شما نشان می دهد که شما سر به زمین، ظریف، ظریف و پیچیده هستید. شما معمولاً حالت های بسیار سلطنتی و ملکه مانندی دارید. همچنین مشخص شده است که شما روحیه بخش و انگیزه دهنده هستید. برای رسیدن به اهدافتان سخت و خستگی ناپذیر کار خواهید کرد. جاه طلبی شما مسری است.

شما معمولاً دوست دارید محتاط باشید یا به سرعت باز نشوید، با این حال شما همچنین توانایی عجیبی در آرامش و اعتماد به نفس در هر موقعیتی دارید. می توانید به اطرافیان خود نیز احساس اعتماد به نفس بدهید. معمولاً خود را با متانت و به ندرت هراس می کنید.

شما همچنین تمایل زیادی به ظاهر خود دارید. شما ظاهر بیرونی خود را مطابق با مناسبت حفظ می کنید. شما همچنین در پنهان کردن ناامنی های خود خوب هستید. شما همچنین شنوندگان خوبی هستید، شاید به همین دلیل است که مردم زیاد به شما اعتماد می کنند. شما همچنین بسیار خصوصی هستید و هرگز برنامه های خود را برای دیگران فاش نخواهید کرد.

ویژگی های شخصیتی کلیدی: محفوظ، مستقل، کنترل شده، دیپلماتیک، ملاحظه کار، درون گرا، ظریف، با اعتماد به نفس، به راحتی تسلیم نشوید و از گذراندن وقت در تنهایی لذت ببرید.

وضعیت نشستن شماره 5: قفل چهار پا


اگر در حالت نشستن قفل چهار پا بنشینید ، نشان دهنده این است که شما دارای اعتماد به نفس، مقتدر و مسلط هستید. صرف نظر از جنسیت، اگر با چهار پاهای ضربدری بنشینید، در مقایسه با افرادی که حالت های نشستن دیگری دارند، جوان تر، آرام تر، خودکفاتر، مسلط تر و اعتماد به نفس تر هستید. شما در خود امن و راضی هستید.

شما ذهن و انرژی خود را صرف رفع هر کمبودی در هر زمینه ای از زندگی خود خواهید کرد. شما اهداف خود را تعیین خواهید کرد و برای رسیدن به همه آنها هوشمندانه کار خواهید کرد. شغل و تحصیل شما برای شما در اولویت است. شما از مشاغلی لذت می برید که به شما تنوع، و یادگیری های جدید ارائه می دهند و شما را در یک روال کسل کننده نگه نمی دارند.

شما همچنین عاشق فضا و حریم خصوصی خود هستید. به گفته کارشناسان رفتاری، ممکن است شما نیز معتقد باشید که هر چیزی زمان و مکان خاص خود را دارد. شما در هر چیزی یک نظم الهی می بینید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید که خوب لباس بپوشید و خوب به نظر برسید. با این حال شما ماهیت استدلالی یا رقابتی دارید و به احتمال زیاد هر نظری غیر از نظر خود را رد می کنید.

ویژگی های شخصیتی کلیدی: اعتماد به نفس، سلطه جو، جوان، ایمن، محتوا، بحث انگیز و رقابتی.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد