اونس طلا2335.89
مظنه14,506,000
18 گرم3,348,700
ارزش سکه32,682,018
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

میزبانی جام جهانی باشگاه‌ها هم به آمریکا رسید

میزبانی جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۵ که برای نخستین بار با ۳۲ تیم برگزار خواهد شد، نصیب آمریکا شد.

به گزارش سایت طلا،در حال حاضر، تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان تازه‌ترین قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا، به جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۵ راه‌یافته‌اند و در نخستین باری که این رویداد با ۳۲ تیم برگزار می‌شود، آمریکا به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۶، میزبان این رویداد هم خواهد بود.

آمریکا به همراه مکزیک و کانادا میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ را برعهده دارد و از این رو، می‌توان جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۵ را نوعی آماده‌سازی برای بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان دانست. گفته می‌شود فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) میزبانی تعدادی از بازی‌های جام جهانی باشگاه‌ها را نیز به مکزیک و کانادا خواهد سپرد.

جام جهانی باشگاه‌ها با فرمت ۳۲ تیمی، ژوئن و جولای ۲۰۲۵(خرداد و تیر ۱۴۰۴) برگزار خواهد شد. آمریکا در نشست برخط شورای فیفا میزبانی این رویداد را از آن خود کرد.

باشگاه سیاتل سوندرز اف‌سی آمریکا به عنوان قهرمان منطقه کونکاکاف در سال ۲۰۲۲، در این رویداد حضور خواهد داشت و علاوه بر این، احتمالا یک سهمیه دیگر به عنوان میزبان به آمریکا تعلق خواهد گرفت.

آمریکا پیش‌تر میزبانی کوپا آمریکا سال ۲۰۲۴ را نیز از آن خود کرده و با توجه به میزبانی از جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۵، برای میزبانی تمام و کمال و بی‌نقص از جام جهانی ۲۰۲۶، برنامه‌ فشرده‌ای دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد