اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افشای اسناد محرمانه از شرکت فایزر + فیلم

در آمریکا اسنادی فاش شده است که نشان می دهد واکسن فایزر عوارض زیادی داشته است.

به گزارش سایت طلا،اخیرا یک پایگاه اطلاع‌رسانی در آمریکا با انشتار اسنادی از شرکت تولید کننده فایزر فاش کرده که این واکسن عوارض‌ متعددی برای دریافت کنندگان آن داشته است.

نهادهای اطلاعاتی آمریکا شواهد مستقمی در مورد انتشار کرونا از موسسه ووهان نیافتند

ایرنا نوست: یک گزارش اطلاعاتی که از طبقه‌بندی خارج شده است، حاکی است که آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا هیچ شواهد مستقیمی در مورد اینکه همه‌گیری کووید-۱۹ از موسسه ویروس‌شناسی ووهان در چین انتشار پیدا کرده باشد، نیافته‌اند.

در این این گزارش چهار صفحه‌ای آمده است که نهادهای اطلاعاتی آمریکا همچنان احتمال اینکه این ویروس از یک آزمایشگاه خارج شده باشد، رد نمی‌کنند اما تاکنون نتوانسته‌اند منشاء آن را پیدا کنند.

به گزارش شنبه رویترز، این گزارش می‌افزاید: آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و یک آژانس دیگر همچنان نتوانسته‌اند منشاء دقیق همه‌گیری کووید-۱۹ را شناسایی کنند و هر دو فرضیه (منشاء آزمایشگاهی و طبیعی) متکی بر فرضیات مهمی هستند و هر دو با چالش‌ها و گزارش‌های متناقضی روبرو هستند.

آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند که «کار وسیعی» در موسسه ووهان روی ویروس کرونا انجام شده است اما این نهادها شواهدی در مورد اینکه حادثه خاصی باعث شیوع کرونا شده باشد، نیافته‌اند.

این گزارش افزود: ما هیچ شواهدی نداریم که نشان دهد نمونه‌های آزمایشگاهی پیش از شیوع کرونا شامل SARSCoV-۲ (کروناویروس سندرم حاد تنفسی ۲ یک زیرگونه از خانواده کروناویروس و عامل کووید-۱۹) یا یک نمونه نزدیک‌تر بوده باشد. همچنین هیچ نشانه مستقیمی وجود ندارد که نشان دهد پیش از شیوع کرونا، یک حادثه تحقیقاتی خاص توسط پرسنل موسسه ویروس‌شناسی ووهان رخ داده و باعث انتشار آن شده باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد