اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت سکه امروز گران می شود؟

به عقیده معامله گران قدیمی بازار در شرایط فعلی مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای بازار سکه از اهمیت زیادی برخوردار است که در صورت شکسته شدن هر کدام از این دو نقطه، قیمت سکه به تدریج با نزول یا صعود معنادار روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا،قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی دیروز نوسان صعودی محدودی را ثبت کرد و تقریبا ۱۰۰ هزار تومان بالاتر از عصر پنجشنبه به فروش رسید.

قیمت سکه در روز جمعه در محدوده ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.به عقیده معامله گران قدیمی بازار در شرایط فعلی مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برای بازار سکه از اهمیت زیادی برخوردار است که در صورت شکسته شدن هر کدام از این دو نقطه، قیمت سکه به تدریج با نزول یا صعود معنادار روبرو خواهد شد.

به عقیده تحلیلگران سیاسی و اقتصادی یکی از دلایل نوسان صعودی قیمت سکه ناشی از سیگنال های تقریبا منفی بود که در روز پایانی هفته قبل به معاملات پشت خطی رسید.با وجود تمام خوشبینی ها به احتمال توافق موقت ایران و آمریکا و...در تازه ترین خبرها آمده سناتورهای جمهوری‌خواه‌ با طرح جدید خود به دنبال این هستند هر تصمیمی برای تحریم‌های ایران منوط به تأیید کنگره شود.

یک روز قبل از آن نیز کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان لایحه‌ دائمی شدن تحریم‌های سال ۱۹۹۶ علیه ایران را تصویب کرده بود.

این لایحه که با حمایت نمایندگانی از هر دو حزب ارائه شده بود، اکنون باید در صحن مجلس نمایندگان به رأی گذاشته شود.

با این حال دیروز قیمت دلار نوسان قابل ملاحظه ای راثبت نکرد و نسبت به روز پنجشنبه تقریبا رنج بود.

فعالان بازار می گفتند در صورتی که نرخ دلار در روز جاری صعود معناداری را تجربه نکند با توجه به محدوده فعلی قیمت طلا جهانی، احتمال صعود سکه بازان دشوار خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد