اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ریزش یک ساختمان در گلستان؛ احتمالا چند نفر زیر آوار مانده‌اند + ویدیو

فرماندار شهرستان بهارستان از ریزش ساختمان ۳ طبقه در شهر گلستان در پی عملیات ساخت‌وساز ساختمان مجاور خبر داد و گفت: احتمال وجود چندین نفر از ساکنان زیر آوار وجود دارد که تیم‌های امدادی در حال آواربرداری هستند.

به گزارش سایت طلا، فرماندار شهرستان بهارستان از ریزش ساختمان ۳ طبقه در شهر گلستان در پی عملیات ساخت‌وساز ساختمان مجاور خبر داد و گفت: احتمال وجود چندین نفر از ساکنان زیر آوار وجود دارد که تیم‌های امدادی در حال آواربرداری هستند.

عبدالله نوحی ، با بیان اینکه عملیات ساخت‌وساز یک ساختمان در شهر گلستان منجر به حادثه شد اظهار داشت: ساختمان 3 طبقه قدیمی در بافت فرسوده و در جوار ملکی که در حال ساخت‌وساز و گودبرداری بود، فروریخته است.

وی به تخریب کامل ساختمان اشاره کرد و افزود: احتمال وجود چندین نفر زیر آوار وجود دارد که تیم‌های امدادی در حال آواربرداری هستند.

در ادامه سیدمحمد میرزمانی شهردار گلستان در گفت‌و گو با خبرگزاری تسنیم گفت: یک ساختمان 3 طبقه و مستهلک صبح امروز به‌علت عدم استحکام بنا در حین پی‌کنی یک و نیم متری ساختمان همجوار ریزش کرد.

وی به حضور دادستان و فرماندار بهارستان در محل حادثه اشاره کرد و افزود: علاوه بر مسئولان تیم‌های امدادی و سگ‌های زنده‌یاب در محل حادثه حضور دارند.

شهردار گلستان در پایان تأکید کرد: اخبار تکمیلی این حادثه متعاقباً از طریق رسانه‌ها به نظر مردم خواهد رسید.

گفتنی است شاهدان محلی از حضور یک زن جوان و یک فرزندش در زیر ساختمان آوار شده خبر می‌دهند.

فوت یک نفر در ریزش ساختمان شهر گلستان

مصطفی مطلب‌نژاد رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بهارستان، با اشاره به حادثه ریزش ساختمان 3 طبقه اظهار داشت: زن جوان مادر خانواده‌ ساکن در ساختمان آوار شده به علت جراحات شدید جان خود را در حادثه ریزش ساختمان از دست داد.

وی افزود: نیروهای امدادای و عملیاتی فرزند این مادر را زنده از زیر آوار بیرون کشیدند و در حال حاضر با انتقال به بیمارستان تحت نظر پزشک است‌.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بهارستان حال عمومی کودک را مطلوب اعلام کرد و گفت: یکی از نیروهای امدادی در حین انجام وظیفه از ناحیه کمر دچار آسیب شده است که در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

2 نفر دستگیر شدند

سید‌امیر احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان، با تأیید فوت یک زن جوان در حادثه ریزش ساختمان در شهر گلستان اظهار داشت: خوشبخانه با عملیات امداد و نجات یک کودک از زیر آوار زنده بیرون آمد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در رابطه با ترک فعل مسئولین در رابطه با ریزش ساختمان 3 طبقه در شهر گلستان ورود خواهد کرد افزود: مهندس ناظر و مالک ساختمان به علت عدم رعایت اصول ایمنی ساخت‌وساز بازداشت شده‌اند تا تحقیقات در این رابطه تکمیل شود.

دادستان بهارستان به تخریب اسباب و اثاثیه ساکنان ساختمان 3 طبقه اشاره کرد و گفت: دیگر ساختمان‌های همجوار این ملک تخلیه و انشعابات آن تا اطلاع ثانوی قطع شده است.

احمدی تصریح کرد: کارشناس در حال حاضر با بررسی جوانب فنی به دنبال اعلام نظر کارشناسی آوار ساختمان و خسارت‌های جانبی آن هستند. بازپرس پرونده بررسی حادثه و اتفاقات آن را آغاز کرده است و پس از تکمیل پرونده جزییات آن از طریق رسانه برای آگاه مردم اعلام خواهد شد.

دادستان شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی برخوردها و مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز پیشگیری از حوادث این‌چنینی است که انتظار می‌رود دستگاه‌های ذی‌ربط و شهرداری‌ها نظارت خود در حوزه ساخت‌وسازها بیشتر کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد