اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر مسافر جاده چالوس هستید، این خبر را بخوانید

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش سایت طلا، به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به‌دنبال وقوع سیلی که دو هفته گذشته در محورهای شمالی رخ داد و باعث ایجاد یک گودال در جاده چالوس شد، محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

در این راستا ایمان محرابی‌نیا - مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور- به ایسنا خبر داد: در حال حاضر در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن‌آباد تردد روان است اما مسیر رفت و برگشت محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (مسیر رفت و برگشت) تردد روان و در محور بومه – تهران محدوده مهرآباد ترافیک سنگین است. وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از آن است که در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های کردان و کمالشهر ترافیک سنگین و در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا ترافیک نیمه‌سنگین است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد