اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبر خوب مالیاتی وزیر ارتباطات برای کسب و کارهای اینترنتی + فیلم

وزیر ارتباطات از معافیت مالیاتی کسب و کارهای اینترنتی که تا پایان سال 1401 کد مالیاتی نداشته و اظهارنامه مالیاتی پر نکردند، خبر داد.

به گزارش سایت طلا، عیسی زارع پور پس از جلسه هیات دولت، اظهار کرد: کسب و کارهای اینترنتی که تا پایان سال 1401 کد مالیاتی نداشته و اظهارنامه مالیاتی پر نکردند از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند.

وی با اشاره به مهاجرت کسب و کارهای اینترنتی از سکوهای داخلی به سکوهای خارجی به دلیل پرداخت مالیات اظهار کرد: حتی کسانی که کسب و کار واقعی و اینترنتی دارند، آن بخش از فعالیت های آنها که بر پایه سکوهای داخلی صورت می گیرد معاف از مالیات خواهند بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: این مصوبه را بستر خوبی برای فعالیت کسب و کار ها در بستر فضای مجازی دانست.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم با کمک وزارت صمت زمینه تولید گوشی را در داخل کشور فراهم کنیم. یک برنامه ای نیز طراحی شده تا از ظرفیت هایی که در داخل کشور وجود دارد برای تولید گوشی استفاده کنیم. اکنون در منطقه ویژه اقتصادی پیام به چند شرکت زمین ارائه شده و در حال راه اندازی خط تولید هستند.

وزیر ارتباطات در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، بیان کرد: ما شب و روز برای افزایش سرعت اینترنت تلاش می کنیم. طرح فیبر نوری که اکنون حدود ۳/۵ میلیون تحت پوشش قرار گرفتند اقدام مهم و راهبردی است که سرعت ها را در شهرهایی که ما سرویس واگذار کردیم تا هزار مگابیت بر ثانیه به اینترنت مردم سرعت داده است. ما شب و روز در تلاش هستیم. اکنون در بیش از ۱۰۰ شهر این کار شروع شده است. در تلاش هستیم تا آخر سال حداقل ۸ میلیون خانوار تحت فیبر نوری قرار گیرند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد