اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مازیار لرستانی به بازیگری برمی‌گردد

مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد که شناسنامه و هویت قانونی و شرعی و عرفی‌اش تأیید شده و به زودی به بازیگری برخواهد گشت.

به گزارش سایت طلا،بازیگر و کارگردان نام‌آشنای سینما و تلویزیون، در ویدئویی اعلام کرد که شناسنامه‌دار شده و هویت قانونی و شرعی و عرفی‌اش مورد تأیید قرار گرفت. او ابراز امیدواری کرد که بتواند با ارائه کارهای هنری‌اش به آگاهی‌بخشی و شاد کردن دل مردم و فضای عمومی جامعه بپردازد.

لرستانی همچنین تأکید کرد که هیچ وقت قصد نداشتم کشورم را ترک کنم. ایران را دوست دارم و تا پای جان برای شادی مردمش و بودنم در این کشور تلاش می‌کنم.

این بازیگر در میان صحبت‌هایش از این نکته را هم مطرح کرد: امیدوارم راه‌ها باز شود و به صحنه بازیگری برگردم اگرچه نویدش را دوستان وزارت ارشاد داده‌اند که من کار کنم.

چندی پیش او یک فیلم سینمایی تحت عنوان «رهایی از شاوشنک» را ویژه نابینایان، توضیح‌دار کرد.

بارها درباره این بازیگر سینما و تلویزیون شایعات و حواشی ایجاد شد؛ درست چند روز بعد از اعلام رسمی خبر تغییر هویت او، شایعاتی از بایگانی شدن آثارش در تلویزیون مطرح شد که در جریان پیگیری‌های صورت‌گرفته از تلویزیون مشخص شد که این اخبار از اساس کذب است و تصمیمی برای بایگانی شدن آثار لرستانی اتخاذ نشده است و پخش آثار او از رسانه ملی هیچ ممنوعیتی ندارد.

اتفاقاً در همان زمان شبکه آی‌فیلم سریال «مختارنامه» را با نقش‌آفرینی او روی آنتن داشت، حتی چند روز گذشته فیلم «حلقه‌های ازدواج» این بازیگر سینما و تلویزیون هم از شبکه نمایش پخش شد.

البته حواشی دیگری ایجاد شد که مازیار لرستانی در واکنش به آنها با خبرنگار تسنیم گفت‌وگویی کرد.

او این‌گونه ماجرای برخی از این حواشی را عنوان کرد:"رفتار برخی از همکاران خانم در فضای مجازی باعث شده است سوءتفاهم‌هایی ایجاد شود. من قویاً هرگونه ازدواج و رابطه‌ای را تکذیب می‌کنم؛ دوستان با این شایعه‌پراکنی‌ها بیشتر به‌دنبال آن‌اند خودشان را نشان دهند."

او ضمن گلایه نسبت به انتشار خبرهای زرد و رفتارهای دم‌دستی و سطحی برخی در فضای مجازی اعلام کرد که برای پیگیری این اتفاق نیز به مراجع ذی‌ربط در پلیس فتا مراجعه کرده است.

انتهای پیام/

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد