اونس طلا2335.09
مظنه14,876,000
18 گرم3,434,100
ارزش سکه33,515,628
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

مصدومیت ۴ نفر بر اثر سقوط از پله برقی در متروی تهران

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر سقوط از پله برقی در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران، ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده اند.

به گزارش سایت طلا،رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر سقوط از پله برقی در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران، ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده اند.

جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر سقوط از پله برقی در یکی از ایستگاه‌های متروی تهران ۴ نفر مصدوم شده اند. ۲ نفر از مصدومان در محل درمان و بقیه به بیمارستان منتقل شده اند.

او افزود: در پی وقوع این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده اند.

دلیل سقوط تعدادی از مسافران از پله‌برقی مترو امام خمینی(ره) اعلام شد

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: بر اثر عدم تعادل و افتادن یکی از مسافران بر روی سایرین در هنگام حرکت پله‌برقی در ایستگاه امام خمینی (ره)، ۲ نفر از مسافران مصدوم شدند.

بنا بر اعلام محمداسماعیل توکلی؛ سرپرست اورژانس استان تهران ساعت 11:05 امروز 30 خرداد حادثه سقوط تعدادی از افراد از پله برقی در مترو امام خمینی(ره) منجر به مصدومیت 4 نفر شد.

در همین ارتباط، هادی زند؛ مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: با بررسی دقیق تکنسین فنی و بازبینی فیلم‌های دوربین مدار بسته ایستگاه مشخص شد که این پله برقی از لحاظ فنی مشکلی نداشته و علت بروز این حادثه عدم تعادل مسافر بوده است.

ضمن آنکه در لحظه بروز حادثه با توقف پله برقی از گسترش حادثه جلوگیری شده است.

این پله برقی در حال حاضر در مدار سرویس‌دهی است و مسافران از آن استفاده می‌کنند. گفتنی است، حال عمومی دو مصدوم این حادثه وخیم گزارش نشده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد