اونس طلا2294.88
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

برق ۲ بانک به دلیل مصرف بی رویه قطع شد

سخنگوی صنعت برق گفت: برق بانک‌های ملی ایران و تجارت بدلیل نادیده گرفتن تذکرات و هشدارهای شرکت توزیع نیروی برق تاکنون دو بار قطع شده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصطفی رجبی مشهدی افزود: امسال وزارت نیرو با هدف تامین برق پایدار برای کلیه مشترکان برنامه 140 اقدام عملیاتی که شامل طرحهای مدیریت مصرف متنوع برای بخشهای مختلف می باشد را طراحی کرده که در دست اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه طرح کاهش 1000 مگاواتی مصرف برق در ساعات اوج مصرف در بخش اداری و عمومی از 15 خرداد با جدیت در حال اجراست و تا 15 شهریور هم ادامه دارد گفت : برای کاهش 1000 مگاوات برق نیاز بود سه نیروگاه 500 مگاواتی احداث شود که با این مقدار کاهش، برق این سه نیروگاه در اختیار دیگر بخشها از جمله بخش تولیدی کشور قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران افزود : خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از سمت دستگاههای اجرایی و نهادهای غیردولتی، عمومی، بانکها و شهرداریها با وزارت نیرو صورت گرفته است.

رجبی مشهدی تصریح کرد : تعداد محدودی از این نهاد ها تذکرات شرکتهای توزیع نیروی برق را نادیده گرفتند و ما در نهایت مجبور به قطع برق برخی ادارات در دونوبت شدیم .و درنهایت از ابتدای تیرماه فهرست دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی و غیر دولتی که مصوبات کاهش مصرف را اجرایی نکردند به صورت عمومی منتشر خواهیم کرد.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه کلیه نهادها و ادارات دولتی موظفند در ساعت اداری با کاهش 30 درصدی مصرف برق و پس از پایان ساعت کار با کاهش 60درصدی مصرف برق خود نسبت به ساعت فعالیت اداری مصرف برقشان را کاهش دهند گفت: استفاده از مولدهای اضطراری یکی از راههای صرفه جویی در مصرف انرژی ادارات است .

وی از مسئولان بانکهای ملی ایران و تجارت که با نادیده گرفتن تذکرات و هشدارهای شرکت توزیع نیروی برق مصوبات کاهش مصرف بخش اداری را اجرایی نکردند و تاکنون دوبار برقشان قطع شده درخواست کرد به توصیه ها ی شرکتهای توزیع نیروی برق عمل کنند و این امکان را فراهم نمایند که وزارت نیرو از محل این کاهش مصرف برق بیشتری به بخشهای تولیدی کشور تحویل دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد