اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش فوری 3 محصول سایپا آغاز شد + جدول قیمت

ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ با عرضه کوییک s، ساینا s دوگانه سوز و پراید وانت ۱۵۱ آغاز شده است.

ثبت نام کوییک s، ساینا و پراید وانت در قالب طرح فروش فوری و پیش فروش سایپا ویژه خردادماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ با عرضه کوییک s، ساینا s دوگانه سوز و پراید وانت ۱۵۱ آغاز شده است. در ادامه لینک ثبت نام و جزییات فروش سایپا آورده شده است.

ثبت نام پراید وانت خارج از سامانه یکپارچه

برای ثبت نام پراید وانت بدون قرعه کشی مدل ۱۵۱ مجهز به سیستم دی لایت باید ۲.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال پرداخت کنید. متقاضیان ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲ می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت org.saipayadak.www مراجعه کنند. مهلت پایان این ثبت نام تا تکمیل ظرفیت اعلام شده است.

لینک ثبت نام پراید وانت خرداد 1402

متقاضیان ثبت نام جدید سایپا از ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۱ می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه و ثبت نام پراید وانت اقدام کنند.

ثبت نام کوییک اس بدون قرعه کشی

پیش فروش ساپیا با ثبت نام کوییک s از روز گذشته آغاز شده است. طبق موعد تحویل خودروهای سایپا، این خودرو هفته چهارم آذر ماه ۱۴۰۲ است.

قیمت کارخانه کوییک اس عرضه شده در این طرح ١٣۴ میلیون و ۴٠٠ هزار تومان است. سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی را آغاز کرده است.

سایت ثبت نام سایپا 1402 / فروش فوق العاده سایپا

ثبت نام سایپا خرداد 1402 ویژه خودروی ساینا s دوگانه سوز در قالب طرح فروش فوری نیز است. کل مبلغ قیمت کارخانه ساینا اس باید یکجا واریز شود و موعد تحویل خودرو نیز ۹۰ روزه است.

لینک ثبت نام ساینا اس دوگانه سوز

متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و نسبت به واریز وجه و تکمیل مراحل ثبت نام فروش فوق العاده سایپا اقدام کنند.

پیامک ارسالی برای منتخبین کوییک و ساینا اس

گفتنی است متقاضیانی که اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی ساینا s دوگانه سوز و کوییک s دنده‌ای با اولویت پاییز سال ۱۴۰۲ تائید شده است، می‌توانند نسبت به ادامه فرایند ثبت نام سایپا از طریق سامانه یکپارچه اقدام کنند. برای منتخبین کوییک و ساینا اس از 23خردادماه از سوی گروه خودروسازی سایپا پیامک ارسال شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد