اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبری مهم برای صنف طلا و جواهر درباره سامانه جامع تجارت

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت:جزء اولویتهای وزارت صنعت ،معدن تجارت در رویکرد اخیرش احیای صنعت طلا و جواهر و صادراتش است.

محمدمهدی برادران معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا درباره شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان گفت:اکثر بازدیدکنندگان نسبت به رشد 25 درصدی نمایشگاه از لحاظ کمی نسبت به سال گذشته و از هم از لحاظ کیفت و رقابت بین واحدهای تولیدکننده در ارائه محصولات جدید و رونمایی از محصولات جدید شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله پرینت های سه بعدی،سی ان سی و ماشین آلات جدید نشان دهنده رشد نمایشگاه اصفهان که سرآمد نمایشگاه کشور بوده خصوصا در حوزه ماشین آلات مربوط به صنعت طلا ،جواهر و سنگهای قیمتی توانسته جایگاه خود را در سطح ایران و کشورهای منطقه با حضور کشورهای بیشتر حفظ کند.

وی خاطر نشان ساخت در سالهای قبل متاسفانه به سمتی رفته بودیم که بخاطر برخی قوانین واردات و صادرات در این صنعت به صفر رسیده بود اما امروز آماری که در میز طلای کشور در جلسه اصفهان مطرح شد حاکی از رشد در حوزه صادرات و واردات شمش طلا در دو ماه اخیر داشته ایم که اصفهان اکنون سرآمد در حوزه صادرات است که قابل توجه می باشد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد مسائل مربوط به صادرات به کشور امارات با پیگیری سازمان تجارت حل شود و برخی از تعرفه هایی که باید به عنوان تعرفه اختصاصی ایجاد کنیم زمینه را برای تسهیل تجارت و تولید فراهم کند.

وی گفت:جزء اولویتهای وزارت صنعت ،معدن تجارت در رویکرد اخیرش احیای صنعت طلا و جواهر و صادراتش است که در این نمایشگاه به صورت ملموس این رشد و میل به جهش را نسبت به سالهای قبل شاهد بودیم.

برادران در خصوص سامانه جامع تجارت گفت:الزامی می باشد اما امروز با حضور مسئولین ذیربط در خواست داشتیم که پیشنهادات اصلاحیه مجموعه همکاران ما در وزارت صنعت ،معدن ،تجارت و مجموعه اتحادیه های ذیربط و تولید کنندگان را انشاله پیشنهاد کنیم که اعمال شود و به گونه ای باشد که به نوعی برای این صنعت یک بستر رشد باشد و یک مانع محسوب نشود .

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت :این قانون است و الزامی می باشد اما هیچ قانونی مطلق نیست و ما شیوه نامه اجرایی این قانون را به سمت بهبودش انشالله پیشنهادات امروز هم مطرح شد و کمک خواهد کرد و ما در خواست کردیم دوستان همراهی کنند و امروز دو واحد نمونه نیز در زمینه طلا و جواهر تقدیر شدند که صددرصد در این سامانه حضور داشتند و شفاف عمل کردند که جای تقدیر و تشکر دارد که برخی از واحدهای جواهر علاوه بر کدهای تکلیفی در قالب استاندارد دارای شناسنامه تخصصی و خدمات پس از فروش را داشتند که امیدوارکننده است و باعث اعتماد بیشتر به مشتری می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد