اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلا شوکه شد/ کاهش بیشتر قیمت طلا در راه است؟

انتظار دو افزایش نرخ بیشتر بر طلا تاثیر گذاشته است و قیمت‌ها می‌توانند فشار فروش بیشتری را تجربه کنند و حمایت بعدی در سطح ۱۹۲۰ دلار خواهد بود.

به گزارش سایت طلا،همانطور که انتظار می رفت، فدرال رزرو محدوده هدف نرخ سود را ثابت نگه داشت.

قیمت طلا پس از اینکه فدرال رزرو برای اولین بار پس از افزایش نرخ ها برای ده روز کاری متوالی، نرخ بهره را بدون تغییر نگه داشت، سقوط کرد. طلا از 1952 دلار به منطقه 1933 دلار کاهش یافت.

قیمت طلا امروز با توجه به افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا و تقویت دلار، به پایین‌ترین حد در سه ماه گذشته رسید.

بهای هر اونس طلا در لحظه تنظیم این گزارش با 13 دلار کاهش به 1933 دلار رسید.

فدرال رزرو در پیش‌بینی‌های اقتصادی جدید نشان داد که اقتصاد قوی‌تر از حد انتظار و کاهش آهسته‌تر تورم منجر به افزایش احتمالی هزینه‌های استقراض به میزان نیم درصد دیگر تا پایان سال جاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید

خروج سرمایه‌گذاران از بازار طلا !

برایان لان، مدیرعامل GoldSilver Central در سنگاپور گفت: انتظار دو افزایش نرخ بیشتر بر طلا تاثیر گذاشته است و قیمت‌ها می‌توانند فشار فروش بیشتری را تجربه کنند و حمایت بعدی در سطح ۱۹۲۰ دلار خواهد بود.

شاخص دلار آمریکا افزایش یافت و شمش را برای خریدارانی که سایر ارزها را دارند گران‌تر کرد.

بر اساس ابزار CME Fedwatch، معامله‌گران اکنون با احتمال ۶۹ درصدی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه جولای قیمت‌گذاری می‌کنند.

سوکی کوپر، تحلیلگر فلزات گرانبها در بانک استاندارد چارترد گفت: ما همچنین در حال ورود به یک دوره افت فصلی برای تقاضای فیزیکی هستیم که نشان می‌دهد قیمت طلا در جلسات آتی به احتمال زیاد کاهش می‌یابد.

بر اساس گزارش رویترز، بازارها اکنون به مجموعه‌ای از داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده از جمله آمار بیکاری هفتگی تمرکز دارند. همچنین، تمرکز بر نشست بانک مرکزی اروپا باقی می‌ماند که انتظار می‌رود امروز(پنجشنبه) هزینه‌های استقراض را به بالاترین سطح در ۲۲ سال گذشته برساند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۲.۱ درصد کاهش به ۲۳.۴۲ دلار رسید، پلاتین ۰.۸ درصد کاهش یافت و به ۹۶۷.۶۱ دلار رسید و پالادیوم با ۱.۱ درصد کاهش به ۱۳۷۰ دلار و ۷۱ سنت رسید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد