اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نقاط قوت و ضعف نمایشگاه را شناسایی کنید

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:اصفهان به دلیل اینکه قطب تولید طلا در کشور محسوب می شود بسیار حائز اهمیت است و برگزاری نمایشگاه قطعا می تواند پتانسیل این صنعت بزرگ را افزایش دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت:شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر به لطف بزرگان و مسئولان کشور به بهترین شکل افتتاح شد.

وی بیان کرد:اصفهان به دلیل اینکه قطب تولید طلا در کشور محسوب می شود بسیار حائز اهمیت است و برگزاری نمایشگاه قطعا می تواند پتانسیل این صنعت بزرگ را افزایش دهد.

بذرافشان گفت:متاسفانه بسیاری از تولید کنندگان این صنعت هنوز شناسایی نشده اند و برگزاری نمایشگاه می تواند به ارتباط بین همکاران در بخش تولید و توزیع منجر شود و به یکدیگر نزدیک شوند و می تواند نقش محوری برای آینده و ارتقا این صنعت داشته باشد.

وی خاطر نشان ساخت: بعد از برگزاری نمایشگاه دوستان، فعالان و برگزار کنندگان در همه رسته ها باید نقاط قوت و ضعف را در طول یک سال و تا زمان برگزاری نمایشگاه بعد شناسایی کنند و نقاط قوت را ارتقا دهند و نقاط ضعف را نیز تقویت کنند تا بهترین ها برای این صنعت رقم بخورد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پایان گفت: صادرات این صنعت قابلیت بسیار بالایی در کشورهای اروپایی و آسیایی دارد و می تواند نقش مهمی در ارز آوری برای کشور داشته باشد و مسئولان دولت و خانه ملت باید نگاه کارشناسی و دلسوزانه نسبت به این صنعت داشته باشند زیرا در رابطه با صادرات و ورود ماشین آلات و مواد اولیه مشکلاتی داریم و مسئولان می توانند با مهیا کردن شرایط پیشرفت این صنعت بزرگ را رقم زنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد