اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سایت طلا: بهای سکه طی چند روز گذشته رکورد ها را یکی پس از دیگری درنوردید، و قیمت تاریخی جدیدی را به ثبت رساند.

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه در هفته گذشته با رشد شدید مواجه شد و هر قطعه سکه بهار آزادی در این هفته با افزایش 115 هزار تومان به رقم بی سابقه 345 هزار تومان رسید.
پس از صعود بهای طلا در هفته گذشته بازار سکه شاهد سیر افزایشی بهای انواع سکه شد و هرقطعه سکه قدیم و جدید با رشد 12 و هشت و نیم هزار تومان به 342 و 325 هزار و 500 تومان در این هفته رسید.

این گزارش می افزاید، هر قطعه سکه بهار آزادی در طرح قدیم و امامی در روز شنبه با افزایش دو هزار تومان 330 و 318 هزار تومان به فروش رسید که در روز یک شنبه طرح امامی دو هزار تومان دیگر رشد یافت در روز دوشنبه پس از اوج گرفتن قیمت طلا به محدوده 1284 دلار، سکه طرح قدیم پنج هزار تومان و طرح امامی دو هزار تومان رشد و 335 و 322 هزار تومان در بازار سکه معامله شدند. در روز چهارشنبه سکه طرح قدیم و امامی به بهای 340 و 325 هزار تومان در بازار به فروش رسیدند که نسبت به روز قبل پنج و سه هزار تومان رشد داشتند.
همچنین در روز پنج شنبه با افت بهای جهانی طلا، بازار داخل شاهد رشد طلا و سکه بود و هر قطعه سکه بهای آزادی در طرح قدیم با رشد دو هزار تومان و 342 هزار تومان و در طرح امامی با افزایش 500 تومان و 325 هزار و 500 تومان به فروش رساند.

بنابراین گزارش، بهای نیم سکه با رشد دو هزار تومان در روز شنبه به 161 هزار تومان رسید که یک هزار تومان دیگر در روز یک شنبه رشد یافت و تا روز چهارشنبه ثابت ماند. در روز چهارشنبه نیم سکه یک هزار تومان و در روز پنج شنبه 500 تومان افزایش یافت و هفته را با بهای 163 هزار و 500 تومان به پایان رساند.

گفتنی است، ربع سکه که روز شنبه در بازار سکه به بهای 81 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت که نسبت به پنج شنبه قبل یک هزار تومان رشد داشت. در روز یک شنبه ربع سکه یک هزار تومان دیگر رشد و تا روز چهارشنبه بر روی بهای 82 هزار تومان ثابت ماند. در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ربع سکه در هر روز 500 تومان رشد و در پنج شنبه به 83 هزار تومان رسید.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد