اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کریم بنزما به الاتحاد پیوست + فیلم

کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، ساعاتی قبل به الاتحاد عربستان پیوست.

به گزارش سایت طلا،این مهاجم گلزن که ساعاتی قبل به طور رسمی از باشگاه رئال مادرید جدا شد، اکنون به الاتحاد، قهرمان لیگ عربستان پیوست.

کریم‌بنزما پس از پایان دادن به ۱۴ فصل حضور در رئال مادرید و کسب عناوین مختلف، سرانجام راهی عربستان شد تا در سومین تیم باشگاهی دوران حرفه‌ای خود، لباس الاتحاد را بر تن کند.

باشگاه عربستانی که از مدت‌ها پیش به دنبال جذب بنزما بود، پس از ارائه پیشنهادی سنگین و سرسام‌آور، موفق شد که نظر مساعد این ملی‌پوش فرانسوی را برای ترک مادرید و آغاز یک چالش جدید به دست بیاورد.

پس از پایان قرارداد کریم بنزما با لوس بلانکوس، او قادر بود که با توجه به بندی در قراردادش، یک فصل دیگر نیز با مادرید ادامه دهد و حتی چند روز پیش و در برنامه‌ای، اخبار مبنی بر ترک سانتیاگو برنابئو را شایعات اینترنت نامید و هواداران را به ادامه حضور در رئال امیدوار کرد، اما سرانجام او چند شب پیش و به صورت رسمی، خبر از جدایی داد.

قرارداد کریم بنزما با الاتحاد تا سال ۲۰۲۶ امضا شده و گفته می‌شود که این بازیکن برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند. رقم دیوانه کننده‌ای که سبب شد ملی‌پوش فرانسوی قید ادامه حضور در مادرید را بزند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد