اونس طلا2383.96
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

خانواده های ۵ نفره در این شهر زمین رایگان گرفتند

براساس ثبت‌نام‌هایی که تاکنون در سامانه صورت گرفته، تعداد ۵۹ قطعه زمین به خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در این شهرستان واگذار می‌شود.

به گزارش سایت طلا، رییس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: براساس ثبت‌نام‌هایی که تاکنون در سامانه صورت گرفته، تعداد ۵۹ قطعه زمین به خانواده‌های بیش از ۳ فرزند در شهرستان اردستان واگذار می‌شود.

امیرحسین زرگری، ظهر امروز(یکشنبه، ۱۴ خرداد) در مراسم قرعه کشی واگذاری زمین رایگان به خانواده‌هایی که فرزند سوم یا بیشتر آنها از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده است، اظهار کرد: طبق قانون و آیین‌نامه اجرایی، همه خانواده‌هایی که تاریخ تولد فرزند سوم آن‌ها همزمان یا پس از زمان تصویب قانون جوانی جمعیت یعنی از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ باشد، مشمول دریافت زمین رایگان می‌شوند.

وی با بیان اینکه اکنون مدارک تعداد کمی از متقاضیان زمین رایگان در سامانه تایید شده، افزود: پس از انجام قرعه‌کشی و تخصیص پلاک ثبتی‌ به هر خانواده و در صورت تایید نهایی مدارک ثبت‌نام کنندگان در سامانه وزارت راه و شهرسازی، مراحل نهایی واگذاری، انجام می‌شود.

رییس اداره راه و شهرسازی اردستان اضافه کرد: مطابق برنامه تعریف شده، برای متقاضیانی که هم‌اکنون مدارک آنها در سامانه تایید شده به زودی مصوبه هیئت نمایندگی و قرارداد واگذاری انجام می‌شود. البته هزینه آماده‌سازی زمین را متقاضیان باید پرداخت کنند که با تنفس‌های چند ساله انجام می‌شود.

زرگری خاطرنشان کرد: پس از تنظیم قرارداد واگذاری و پرداخت هزینه‌های آماده‌سازی، سند پلاک زمین تخصیص یافته به نام پدر و مادر و هر کدام ۳ دانگ، انتقال داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس ثبت نام‌هایی که تاکنون در سامانه صورت گرفته، این قرعه کشی برای واگذاری ۳۰ قطعه زمین در شهر اردستان، ۱۹ قطعه در زواره و ۱۰ قطعه در مهاباد در نظر گرفته شده است، گفت: این قطعات در هر سه شهر از زمین‌هایی که در کنار مسکن مهر قرار دارد به متقاضیان واگذار می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد