اونس طلا2335.74
مظنه14,866,000
18 گرم3,431,800
ارزش سکه33,493,098
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000
گزارش آگهی

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ساعت‌های هوشمند، بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ساعت‌های هوشمند، بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است. بسیاری از کاربران گوشی موبایل این روزها به دنبال خرید ساعت‌ هوشمند تا 2 میلیون تومان هستند.

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ساعت‌های هوشمند، بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است. بسیاری از کاربران گوشی موبایل این روزها به دنبال خرید ساعت‌ هوشمند تا 2 میلیون تومان هستند. ساعت‌هایی به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به گوشی موبایل خود، به پیام‌ها، تماس‌ها و فعالیت‌های روزانه‌اش رسیدگی کند. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که کاربران ساعت هوشمند، به دنبال آن هستند، فعالیت‌های ورزشی است. ورزش‌هایی همچون کوه‌نوردی، صخره‌نوردی، دو و پیاده‌روی که همراه داشتن گوشی موبایل را سخت می‌کند.

برای بررسی این نوع فعالیت‌ها لازم است ساعت هوشمندی در دست داشته باشید که از قابلیت GPS برخوردار باشد تا شما را از به همراه داشتن گوشی موبایل بی‌نیاز کند. در این مطلب به معرفی ساعت‌های هوشمندی که از قابلیت جی پی اس و رصد فعالیت‌های ورزشی بهره برده‌اند، می‌پردازیم.

ساعت هوشمند ردمی واچ ۲ لایت

ساعت هوشمند Redmi Watch 2 Lite دارای نمایشگری مستطیلی با بندی سیلیکونی است که در مجموع ۳۵ گرم وزن دارد. نمایشگر ساعت مچی ردمی واچ ۲ لایت، ۱.۵۵ اینچ اندازه دارد و با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل، تصویر باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد.

در ساعت هوشمند شیائومی Watch 2 Lite از انواع حسگرها از جمله سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب و سطح اکسیژن خون استفاده شده که برای ورزشکاران گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی، این ساعت هوشمند، به گواهی مقاومت ۵ اتمسفر در برابر آب نیز مجهز است که عملکرد آن تا عمق ۵۰ متری آب برای ۱۰ دقیقه است. بنابراین حین انجام ورزش‌های آبی مانند شنا بدون نگرانی از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساعت، قادر به استفاده از آن خواهید بود.

در ساعت شیائومی واچ ۲ لایت، امکانات دیگری مانند گام‌ شمار، محاسبه کالری سوزانده‌شده در حین ورزش، مسافت طی‌شده و حسگر مخصوص پایش سطح استرس نیز به چشم می‌خورد. تمامی این موارد به کمک قابلیت GPS، روی ساعت ذخیره شده و بعد از اتصال به گوشی آنالیز خواهند شد تا از وضعیت سلامتتان همیشه مطلع باشید. باتری این ساعت هوشمند شیائومی، در حالت معمولی ۱۰ روز و با استفاده از ترکر GPS به مدت ۱۴ ساعت دوام می‌آورد.

مچ‌بند هوشمند می بند ۷ پرو

مچ‌بند هوشمند Mi Band 7 Pro نسبت به مدل های قبلی ۶ و ۷، طراحی منحصر به فردی پیدا کرده و ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد. بدنه این ساعت بزرگتر و قطورتر شده و به شکل مستطیلی و از جنس پلیمر تقویت شده با فیبر است. شیائومی در می بند ۷ پرو، از نمایشگری با پنل امولد و اندازه ۱.۶۴ اینچی استفاده کرده که تصاویر را با رزولوشن ۲۸۰ در ۴۵۶ پیکسل، به نمایش می‌گذارد.

از مهمترین حسگرهای به کار رفته در ساعت هوشمند می بند ۷ پرو می‌توان به سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، مسافت طی شده، وضعیت خواب، وضعیت استرس، وضعیت سلامت بانوان، برنامه‌‌ی تمرین تنفس و هشدار عدم تحرک اشاره کرد. ساعت شیائومی Mi Band 7 Pro تا عمق ۵۰ متری آب و فشار ۵ اتمسفر مقاوم است و می‌توان از آن به هنگام شنا در استخر به راحتی استفاده کرد. همچنین این ساعت از ۱۱۷ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند که بهترین ساعت از این لحاظ در فهرست پیش رو است.

ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7 Pro دارای قابلیت جی پی اس با استفاده از تکنولوژیGLONASS ،Beidou ،Galileo و QZSS است و به کاربر اجازه ثبت تمامی اطلاعات ورزشی و سلامت‌محور خود را بر روی ساعت می‌دهد.

ساعت هوشمند امازفیت تی رکس پرو

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Pro روی بدنه‌اش چهار دکمه فیزیکی دارد که تعامل با ساعت راحت‌تر شود. بدنه ساعت از جنس پلیمر و بندها سیلیکونی‌اند. نمایشگر ۱.۳ اینچی ساعت آمازفیت T-Rex پرو مجهز به یک پنل آمولد است که از قابلیت همیشه روشن (AoD) نیز برخوردار است. این نمایشگر همچنین دارای قابلیت تنظیم خودکار میزان روشنایی است که ویژگی ممتازی برای یک ساعت هوشمند است.

آمازفیت T-Rex پرو دارای سنسور اپتیکال شمارنده ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، پایش خواب، استرس و ۲۰ دقیقه پیاده‌روی در روز است. این ساعت هوشمند با پایش بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی، پرچم‌دار این فهرست به شمار می‌رود. به دلیل پشتیبانی از استاندارد نظامی، در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متری مقاومت دارد. البته به غیر از این، تمام ویژگی‌های مقاومتی را همچون شوک ضربه‌ای، دمای منفی ۴۰ درجه و مثبت ۷۰ درجه سلسیوس، به لیست مقاومت‌های تی رکس پرو باید افزود.

ساعت هوشمند امازفیت تی رکس پرو به خوبی فعالیت‌های ورزشی را تشخیص داده و با کمک GPS GLONASS ،Galileo و سیستم تشخیص موقعیت مکانی BeiDou، بررسی فعالیت‌های ورزشی و سلامت محور شما را برعهده بگیرد.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو

گلکسی واچ ۵ پرو، جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ است که بسیار باشکوه‌تر از نسل قبلی خود ظاهر شده است. این ساعت در سایز ۴۵ میلی‌متری و به صورت تک‌سایز عرضه شده که کاملاً از شیشه تیتانیوم و یاقوت کبود ساخته شده است. از این ساعت به راحتی می‌توان هم در ایونت‌های رسمی و هم در ورزش‌های سنگین مانند کوهنوردی استفاده کرد.

گلکسی واچ ۵ پرو دارای حسگر پیشرفته BioActive است که مجموعه‌ای با ترکیب از سنسورهای اختصاصی سلامت محور، دقیق‌ترین داده‌های سلامت را به کاربران ارائه دهد. وقتی صحبت از سخت‌افزار داخلGalaxy Watch 5 Pro می‌شود، در مقایسه با گلکسی واچ 5 معمولی یا گلکسی واچ 4 کلاسیک هیچ چیز جدیدی پیدا نمی‌کنید. هنوز هم از همان چیپست دو هسته ای قدیمی Exynos W920 با یک گیگابایت و نیم رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند.

گلکسی واچ 5 پرو با باتری 590 میلی آمپر ساعتی که برای یک ساعت هوشمند تمام عیار بسیار حجیم است، قطعا یکی از بادوام‌ترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ است. قیمت واچ هوشمند گلکسی 5 پرو از 449 دلار شروع می‌شود که مطمئناً با توجه مدل بالاتری که دارد از Galaxy Watch 5 مشابه خود گران‌تر است.

ساعت هوشمند اپل واچ 8 اولترا

اپل واچ ۸ اولترا ساعت هوشمند جدید اپل است که به تازگی معرفی شده و به ویژگی‌های متفاوت و قیمت بالای خود معروف شده است. در مقاله نقد و بررسی اپل واچ 8 و اپل واچ 8 اولترا آمده است که ساعت Apple Watch 8 Ultra نسبت به واچ ۸ اپل ابعاد بزرگ‌تری و مقاومت بیشتری هم دارد. به عبارتی اپل برای اولین بار اسمارت واچی را به بازار عرضه کرده که مناسب شرایط محیطی سخت است و به اصطلاح،Outdoor محسوب می‌شود.

این رویکرد اپل در مقایسه با ساعت‌های ظریف اپل واچ که بیشتر جنبه‌ی زیبایی و استایل داشتند، رویکرد کاملا جدیدی است. قیمت Apple Watch 8 Ultra تقریبا دو برابر اپل واچ سری 7 بوده و همین اختلاف قیمت باعث شده تا کاربران اپل خرید اپل واچ 7 را به مدل‌های جدید ساعت هوشمند اپل ترجیح دهند.

اپل واچ 8 اولترا در ست مانند Apple Watch 8 از چیپست W3 و پردازنده S8 استفاده می‌کند که از پروسسورهای دو هسته‌ای ۶۴-bit بهره‌مند شده است. به علاوه چیپ U1 نیز در این ساعت به کار رفته تا کاربر بتواند به راحتی با باقی دستگاه‌های مجهز به U1 اپل متصل شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد