اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون از نظر خریداران انتخاب شد + جدول

A14 در اغلب فروشگاه‌های اینترنتی پرفروش‌ترین گوشی زیر ۱۰ میلیون است

گلکسی A14 سامسونگ از نظر بخشی از خریداران بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون بازار است. حداقل در فروشگاه‌های اینترنتی از همه آن مدل‌ها فروش بیشتری دارد. نسخه ۶۴ گیگ گلکسی A14 را می‌شود با حدود شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروشنده‌های موبایل نسخه ۱۲۸ گیگ آن را معمولا یک میلیون بیشتر می‌فروشند. جزو جدید‌ترین دستپخت‌های سامسونگ در بازار محسوب می‌شود و به‌خاطر قابلیت‌هایی که دارد، واقعا لایق عبارت میان‌رده اقتصادی است.

به‌گزارش فرارو؛ گلکسی A14 به‌لطف اسلات اختصاصی میکرو SD در مقایسه با نسل قبلی خودش یعنی A13 یک گوشی دوسیمکارت واقعی است. در بخش پردازنده پیشرفت‌هایی داشته اما از نظر دوربین، صفحه‌نمایش و باتری فرق زیادی با A13 ندارد. به‌هر حال اگر فروشگاه‌های اینترنتی را ملاک قرار بدهیم، در بازه گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون، فعلا A14 انتخاب اول است و به‌جز آن باید از مدل‌هایی مثل A23، ردمی نوت 12 و ردمی نوت 11S شیائومی اسم ببریم.

بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون از نظر بخشی دیگری از خریداران یا شاید بهتر است بگوییم طرفداران سامسونگ گلکسی A23 است. این یکی حداقل هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نهایتا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. فروشنده‌های موبایل نسخه ۶۴ گیگ گلکسی A23را ۷.۵ میلیون می‌فروشند و ممکن است بابت گلکسی A23نسخه ۱۲۸ گیگ که به شش گیگ حافظه‌موقت مجهز شده، ۹.۵ میلیون دریافت کنند.

گلکسی A23 گران‌تر از A14 فروخته می‌شود اما به‌خاطر تراشه شش نانومتری اسنپدراگون در بخش پردازنده یک سروگردن از امثال A14 عملکرد بهتری دارد و احتمالا به‌خاطر همین توانسته خودش را به فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون برساند.

گلکسی A23در ابعاد ۱۶۴.۵ در ۷۶.۹ در ۸.۴ میلیمتر طراحی شد. بدون قاب ۱۹۵ گرم وزن دارد. مثل خیلی از میان‌رده‌های سامسونگ با بدنه پلاستیکی ساخته شده است. حسگر اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن هشت مگاپیکسل است. حالا چرا گفتیم گلکسی A23 بهترین گوشی بازار از نظر یکسری از طرفداران سامسونگ است؟

ردمی نوت 11S با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی و شش گیگابایت حافظه‌موقت ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود؛ تقریبا معادل A23 نسخه ۱۲۸ گیگ. اما خب اولا ردمی نوت 11S در بخش پردازنده دست بالاتر را دارد و برای کسانی که با گوشی بازی می‌کنند، نسبت به A۲۳ انتخاب بهتری است.

ردمی نوت 11S با نمایشگر AMOLED روانه بازار شده است که حداقل نسبت به A23 سامسونگ یک قدم جلوتر است. حداکثر روشنایی هزار نیت و نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتز انصافا برای صفحه‌نمایش یک گوشی زیر ۱۰ میلیون ترکیب قابل قبولی است. البته با اینکه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل راهی بازار شده و روی کاغذ وضعیت بهتری از لنز ۵۰ مگاپیکسل A23 دارد، اما اگر مته به خشخاش نگذاریم، در کیفیت عکس‌های این دوتا فرق زیادی وجود ندارد.

ردمی نوت 11S بدون قاب کمتر از ۱۸۰ گرم وزن دارد. از اسلات اختصاصی میکرو SD پشتیبانی می‌کند. به‌همین خاطر آن هم واقعا یک گوشی دوسیمکارت محسوب می‌شود. یکی دیگر از جذابیت‌های ردمی نوت 11S درمقایسه با A23 می‌تواند آداپتور ۳۳ وات باشد. با این آداپتور، ظرفیت گوشی ردمی نوت 11S درعرض کمتر از یک ساعت از صفر به ۱۰۰ می‌رسد. در همین خانواده شیائومی، یک مدل پرفروش دیگر لایق قرار گرفتن در فهرست بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون است؛ ردمی نوت 12.

ردمی نوت 12 تقریبا از یک ماه قبل وارد بازار شده و از این جهت یک گوشی تازه‌نفس است. همانطور که نسخه قبلی آن یعنی ردمی نوت 11 در ماه‌های گذشته پای ثابت فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی بوده، حالا خودش در همین مدت کوتاه توانسته به‌جمع مدل‌های محبوب زیر ۱۰ میلیون راه پیدا کند.

ردمی نوت 12 درقیاس با ردمی نوت 11 در بخش پردازنده تاحدودی پیشرفت داشته است. شیائومی در طراحی ردمی نوت 12 به جای تراشه اسنپدارگون ۶۸۰ از تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ استفاده کرده که همین تراشه باعث برتری جزیی آن نسبت به برادر قدیمی می‌شود وگرنه در سایر آیتم‌ها ردمی نوت 12 فذق زیادی با ردمی نوت 11 ندارد.

ردمی نوت 12 مثل ردمی نوت 11 با نمایشگر ۶.۶ اینچ از نوع AMOLED به بازار معرفی شده است. همان حسگر ۵۰ مگاپیکسل به‌عنوان دوربین اصلی ایفای نقش می‌کند و ظرفیت باتری آن مثل مدل قبلی پنج هزار میلی‌آمپر ساعت است.

قیمت ردمی نوت 12 توسط فروشنده‌های موبایل بین هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام می‌شود. ردمی نوت 12 نسخه ۱۲۸ گیگ با چهار گیگابایت حافظه‌موقت، قیمت کمتری دارد و ۷.۵ میلیون فروخته می‌شود. ردمی نوت 12 نسخه ۱۲۸ گیگ با شش گیگابایت حافظه‌موقت حدود هشت تا ۹ میلیون تومان فروخته می‌شود و ممکن است بابت ردمی نوت 12 نسخه ۱۲۸ گیگ که به هشت گیگابایت حافظه‌موقت مجهز شده، ۹.۵ میلیون دریافت کنند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون (خرداد ۱۴۰۲)

مشخصات فنی گلکسی A14 گلکسی A23 ردمی نوت 12 ردمی نوت 11S
نوع نمایشگر PLS PLS AMOLED AMOLED
سایز نمایشگر 6.6 اینچ 6.6 اینچ 6.6 اینچ 6.4 اینچ
تراشه اصلی مدیاتک G80 اسنپدراگون 680 اسنپدراگون ۶۸۵ مدیاتک G96
حسگر اصلی 50 مگاپیکسل 50 مگاپیکسل 50 مگاپیکسل 108 مگاپیکسل
دوربین سلفی 13 مگاپیکسل هشت مگاپیکسل 13 مگاپیکسل 16 مگاپیکسل
ظرفیت باتری پنج هزار mAh پنج هزار mAh پنج هزار mAh پنج هزار mAh
شارژر شارژر 25 وات شارژر 25 وات شارژر 33 وات شارژر 33 وات
بازه قیمت 6.5 تا 7.5 میلیون 7.5 تا 9.5 میلیون 7.5 تا 9.5 میلیون 9 میلیون تومان
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد