اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبر خوش وزیر از استخدام جدید آموزش و پرورش + ویدیو

وزیر آموزش و پرورش گفت: به زودی ۱۱ هزار نیروی خدمات و ۳ هزار و ۲۰۰ سرباز معلم خواهیم گرفت معلمانی که دارای مدرک کارشناسی و زیر ۶۰ سال هستند می‌توانند تا ۶۰ سالگی به خدمت ادامه دهند.

به گزارش سایت طلا، وزیر آموزش و پرورش گفت: به زودی ۱۱ هزار نیروی خدمات و ۳ هزار و ۲۰۰ سرباز معلم خواهیم گرفت معلمانی که دارای مدرک کارشناسی و زیر ۶۰ سال هستند می‌توانند تا ۶۰ سالگی به خدمت ادامه دهند.

وزیر آموزش و پرورش گفت:موضوع تامین نیروی انسانی برای سال جدید را در پیش داریم و ۱۱ هزار نیروی جدید الورود و ۳۲۰۰ سرباز معلم خواهیم گرفت.آزمون دبیری‌ها را خواهیم داشت که برای ۲۸ هزار نفر به زودی برگزار می‌شود و برنامه جدی برای جلوگیری از سونامی بازنشستگی خواهیم داشت.

معلمانی که دارای مدرک کارشناسی هستند و سن آنها زیر ۶۰ سال هست می‌توانند تا ۶۰ سالگی به کار خود ادامه دهند و معلمان دارای کارشناسی ارشد تا ۶۵ سالگی می‌توانند ادامه دهند. جذب ۱۱ هزار مربی پرورشی نیز در دستور کار است.

شهریه مدارس غیر دولتی براساس قانون و آئین‌نامه تا آخر خرداد اعلام می‌شود؛ هیچ مدرسه‌ای حق ندارد شهریه‌ای بیش از مصوب سال گذشته دریافت کند.

ما ۱۸ هزار مدرسه غیر دولتی داریم و شاید کمتر از یک درصد هزینه غیرمعقولی دریافت کنند که البته در برخورد با متخلفین مسامحه نمی‌کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد