اونس طلا2321.17
مظنه14,936,000
18 گرم3,447,900
ارزش سکه33,650,808
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,300,000

بی‌احترامی جنجالی ورزشکار اوکراینی به ورزشکار ایرانی + ویدیو

در مراسم اهدای مدال مسابقات پرس سینه بزرگسالان قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی نماینده اوکراین حاضر نشد با امیر رضا مس فروش از ایران دست دهد.

در مراسم اهدای مدال مسابقات پرس سینه بزرگسالان قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی نماینده اوکراین حاضر نشد با امیر رضا مس فروش از ایران دست دهد.

لازم به ذکر است ؛ مشاور رئیس جمهور اوکراین با لحنی تهدیدآمیز خطاب به ایران گفت با توهم دوری جغرافیایی یا سوءتفاهم درباره اولویت‌های امروز اوکراین سردرگم نشوید.

میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس جمهور اوکراین با انتشار توئیتی بار دیگر ضمن تکرار ادعای کمک نظامی ایران به روسیه برای جنگ در اوکراین، ایران را به مشارکت در کشتار مردم اوکراین متهم کرد.

او در توئیت خود ضمن مطرح کردن ادعای نقض حقوق بشر در ایران، مدعی شد ایران به روسیه سلاح می‌دهد تا کشتار جمعی کند.

پودولیاک همچنین اعمال تحریم علیه ایران را ناکافی دانست.

او در بخش دیگری از پیام توئیتری خود نوشت: «از نظر حقوقی، ایران با نیت مستقیم و با درک عواقب اقدامات خود این کار را انجام می‌دهد و قطعاً عواقبی در پی خواهد داشت. می‌خواهم قوانین اساسی زندگی، به خصوص قانون بومرنگ را به تهران یادآوری کنم. با توهم دوری جغرافیایی یا سوءتفاهم درباره اولویت‌های امروز اوکراین سردرگم نشوید.»

پودولیاک در انتها از طرح زلنسکی برای تحریم ۵۰ ساله ایران حمایت کرد. بر اساس پیش‌نویس قطعنامه‌ای که روز شنبه به مجلس عالی اوکراین ارائه شد، ولودیمیر زلنسکی پیشنهاد اعمال تحریم‌های ۵۰ ساله علیه جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد.

اوکراین بار‌ها ادعای مشارکت پهپاد‌های ایرانی در جنگ روسیه و اوکراین را مطرح کرده است. اخیرا سنای آمریکا با تکرار اتهام زنی‌های خود علیه ایران در خصوص کمک پهپادی به روسیه، از دولت بایدن خواسته هرچه سریع‌تر سامانه‌هایی را برای مقابله با پهپاد‌های ایران تولید کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد