اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش پول نقد در بازار آمریکا

بانک فدرال برای حفظ نرخ بهره در سطح پایین به زودی اقدام به تزریق پول نقد به سیستم بانکها خواهد کرد تا بدهی های این کشور نیز به راحتی پرداخت شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از بیزینس ویک، بهای طلا در سطح 1290 دلار در هر اونس به پایداری رسیده است.روند صعودی نرخ طلا موجب شده تا تجارت در این بازار روند ملایمی داشته باشد و اکثر سرمایه گذاران در انتظار اعلام شاخصهای امروز آمریکا باشند.
تعداد کثیری از تحلیلگران بازار طلا در اقصی نقاط جهان، براین باورند که بهای طلا به زودی به سطح 1300 دلار در هر اونس خواهد رسید.

براساس این خبر، تزریق پول توسط بانک مرکزی آمریکا، برای پرداخت بدهی های این منطقه، میتواند راه حل موقتی برای رشد نرخ دلار باشد، و اگر بهای دلار رشد کند، فشار موجود بر بازار طلا کاسته خواهد شد.
دولت ایالات متحده، در روز سه شنبه تصمیم به افزایش نرخ اوراق قرضه گرفت که همین امر، محرک اقتصادی خوبی برای کاهش نگرانی های مربوط به نرخ تورم می شد ولی در پایان نشست سران بانک مرکزی ایالات متحده، این تصمیم گیری ارائه نشد.

این گزارش حاکیست، بهای طلا در سال جاری در برابر ارزهای اصلی با رشد 17 درصد همراه بود.
طبق آمار گرفته شده توسط سرمایه گذاران، بازار سهام و ارزهای اصلی نسبت به سالهای گذشته پرنوسان بوده است.
بانک فدرال برای حفظ نرخ بهره در سطح پایین به زودی اقدام به تزریق پول نقد به سیستم بانکها خواهد کرد تا بدهی های این کشور نیز به راحتی پرداخت شود.
ولی باید به این موضوع واقف بود که، افزایش پول نقد خطر تورم را بیش از پیش بالا میبرد و بازار سهام را تهدید به نابودی میکند.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد