اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طرح جدید پیش فروش دنا پلاس ویژه خردادماه آغاز شد + قیمت و شرایط

شرایط پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک در خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو در این طرح دنا پلاس دنده اتومات را به‌شکل پیش فروش به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش سایت طلا، شرایط پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک در خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو در این طرح دنا پلاس دنده اتومات را به‌شکل پیش فروش به بازار عرضه می‌کند.

ایران خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک را فقط برای بخش سوم اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ با موعد تحویل آذر ۱۴۰۲ در خردادماه به بازار عرضه می‌کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش این محصول ایران خودرو را مشاهده می‌کنید:

در این طرح، آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و نام آنها به‌عنوان بخش سوم اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ به ایران خودرو اعلام شده و این خودروساز نیز برای آنها پیامک ارسال کرده یا نام آنها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو درج شده، اجازه ثبت نام را خواهند داشت.

شرایط پیش فروش دنا پلاس توربو اتوماتیک – خرداد ۱۴۰۲

در این طرح دنا پلاس توربو اتوماتیک با مبلغ پیش‌پرداخت ۲۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان با موعد تحویل آذر ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه می‌شود. گفتنی است مبلغ پیش‌پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت قطعی محصول است. قیمت نهایی خودرو نیز طبق آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد