اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خواستگاری جنجالی در حافظیه و برخورد با 3 مدیر میراث فرهنگی + ویدیو

استاندار فارس در واکنش به این اتفاق از برخورد قاطع با لاابالی گری، رفتارهای سازمان یافته و هنجار شکنانه در شیراز و سراسر استان خبر داد.

به گزارش سایت طلا، استاندار فارس در واکنش به این اتفاق از برخورد قاطع با لاابالی گری، رفتارهای سازمان یافته و هنجار شکنانه در شیراز و سراسر استان خبر داد.

صبح امروز فیلمی از برپایی یک مراسم خواستگاری مغایر با عرف جامعه ایرانی – اسلامی در جوار آرامگاه حافظ شیرازی در فضای مجازی دست به دست شد که واکنش‌های بسیاری را برانگیخت.

استاندار فارس در واکنش به این اتفاق از برخورد قاطع با لاابالی گری، رفتارهای سازمان یافته و هنجار شکنانه در شیراز و سراسر استان خبر داد.

محمدهادی ایمانیه در این باره اظهار داشت: به هیچ وجه اجازه هنجارشکنی و رفتارهای خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به صورت سازمان یافته درصدد ترویج لاابالی گری و فساد هستند، برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: مجموعه اقدامات سلبی و ایجابی مرتبط با فرهنگ عفاف و حجاب در استان فارس اجرایی شده و دستگاه‌های فرهنگی اقدامات مناسبی را در استان انجام داده اند.

رئیس شورای تامین استان فارس بیان کرد: تلاش شده در حوزه عفاف و حجاب با تدبیر، برنامه‌ریزی و ایجاد آرامش، تذکر در قالب‌های مختلف و طرح‌های ناظر و سامانه مردم رسی انجام شود اما حساب حرکت‌های سازمان یافته یا کسانی که اصرار به قبح شکنی و مقابله با قوانین و مقررات دارند، جداست.

ایمانیه تصریح کرد: وظیفه دستگاه‌های مختلف امنیتی و قضایی برخورد قاطع، مناسب و بجا است و دستگاه اجرایی و قضایی استان فارس برای مقابله با ایستادگی در مقابل قانون مصمم است.

وی ادامه داد: در ماجرای حافظیه شیراز، براساس تصمیم مقامات قضایی، مدیر مجموعه حافظیه و دو نفری که رفتارهای خلاف شرع و هنجارشکنانه داشته اند، امروز تعیین تکلیف خواهند شد و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز تا مشخص شدن پرونده اجازه حضور در محیط اداری را ندارد.

با توجه به تخلفات متعدد پوششی در مجموعه حافظیه شیراز و عدم توجه مسئولین این مجموعه به نکات آموزشی ارائه شده و ثبت شکایات متعدد مردم در سامانه مردم رسی، این کارت قرمز مردمی را دریافت می کند.

به موجب این کارت مدیر کل میراث تا اطلاع ثانوی به منظور بررسی های تکمیلی توسط مقام قضایی از حضور در محیط اداری منع می گردد.

گفتنی است دو مدیر مجموعه مذکور نیز بازداشت شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد