اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استفاده قماربازان از کارت‌های بانکی اجاره‌ای

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: اکثر قمار بازان اینترنتی از درگاه‌های غیررسمی و شماره کارت‌های اجاره‌ای استفاده می‌کنند.

به گزارش سایت طلا،سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا با اشاره به اقدامات پلیس، قوه قضائیه و بانک مرکزی در راستای جلوگیری از قمار سازمان‌یافته اینترنتی اظهار کرد: اقداماتی که قوه قضائیه و بانک مرکزی با همراهی پلیس فتا داشته است باعث کاهش چشمگیر قمار اینترنتی در کشور شده است.

وی با بیان اینکه ریشه اکثر قمارهای اینترنتی در خارج از کشور است، گفت: اقدامات زیرساختی انجام شده باعث کاهش جذب و تبلیغات قمار اینترنتی در فضای مجازی شده است البته در این زمینه افراد زیادی هم شناسایی و دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس فتا فراجا بیان کرد: در ماه‌های گذشته فردی که از راه قمار اینترنتی، گردش مالی هزار میلیارد تومان داشت در یکی از استانها شناسایی شد و به ارتباطش با دو نفر در کشورهای همسایه اعتراف کرد.

مجید با بیان اینکه وقوع جرم قمار اینترنتی در سال 1402 صددرصد کاهشی بوده است، گفت: امسال حدود 11 پرونده کثیرالانتشار قمار مختومه شد و در همین راستا 134 متهم دستگیر شدند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا نمی‌شود قماربازان اینترنتی را از گردش مالی آنها شناسایی کرد، گفت: اکثر این افراد از درگاه‌های غیررسمی و شماره کارت‌های اجاره‌ای استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد