اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سیاستمدار هندی برای نجات گوشی خود، آب یک سد را خالی کرد! + ویدیو

یک مقام هندی در اقدامی کاملا باورنکردنی، برای نجات گوشی‌اش که به خاطر سلفی گرفتن درون سدی بزرگ افتاده بود، کل آب سد را خالی کرد تا بتواند موبایلش را نجات دهد!

به گزارش سایت طلا، یک مقام هندی در اقدامی کاملا باورنکردنی، برای نجات گوشی‌اش که به خاطر سلفی گرفتن درون سدی بزرگ افتاده بود، کل آب سد را خالی کرد تا بتواند موبایلش را نجات دهد!

همه ما می‌دانیم هند با هر متر و معیاری یک کشور عجیب است اما این که یک مقام رسمی، به خاطر گرفتن سلفی و افتادن موبایلش در سد، کل آب سد را خالی کند حتی برای هندی‌ها هم بیش از حد به نظر می‌رسد! اما این مورد عجیب کاملا واقعیت دارد و راجیش ویشاز، بازرس مواد غذایی دولت هند برای نجات موبایلش بیش از دو میلیون لیتر از آب سدی به نام خرکاتا را خالی کرد.

این مقام هندی که روز یک شنبه برای پیک نیک به اطراف این سد رفته بود، می‌خواست یک سلفی بگیرد اما گوشی‌اش درون سد افتاد. راجیش باور دارد اقدامش کاملا منطقی بوده و چون درون گوشی‌اش اطلاعات دولتی بسیاری وجود دارند، او حق داشته تا ۲.۱ میلیون لیتر آب سد را تخلیه کند. این مسئول هندی در ادامه نه تنها از کارش ابراز شرمساری نکرد، بلکه می‌گفت این کار می‌تواند به کشاورزان منطقه هم کمک کند!

سد خالی شد و گوشی نجات پیدا نکرد!

آن طور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند، مقامات این سد هم مشکلی با خالی کردن آن نداشتند و مخالفتی با این مقام هندی نکرده‌اند. نکته قابل توجه این است که گوشی او، یک پرچمدار سامسونگ بوده و در نهایت او توانسته به گوشی‌اش برسد. با این حال به دلیل آسیب‌های وارد شده و ورود آب به بخش‌های مختلف گوشی، این پرچمدار کره‌ای قابل نجات نبوده است.

مقام هندی مذکور فعلا از مقام خود برکنار شده و بررسی‌هایی توسط دولت هند در دست انجام است. احتمالا با توجه به آسیب بزرگی که او به ذخایر آبی سد خرکاتا وارد کرده، به زودی مورد محاکمه قرار بگیرد. راجیش ویشاز خود را مستحق مجازات نمی‌داند و باور دارد آب تخلیه شده جزو بخش سر ریز بوده و تاثیری روی ذخایر نداشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد