اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا کاهش ادعای بیکاری آمریکا باعث رشد اقتصاد میشود؟

این امکان وجود دارد که امروز، شاخص ادعای بیکاری ایالات متحده با کاهش همراه باشد که اگر این موضوع با واقعیت تطبیق داشته باشد، میتوان نسبت به روند بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا خوش بین بود.

به گزارش سایت فارکس بیزینس، طلا پس از به اوج رسیدن و ثبت رکورد جدید، در روز پنجشنبه، تقریبا روند ملایمی داشت و به ثبات رسید.
عدم قطعیت در موقعیت اقتصادی جهان، موجب افزایش درخواست سرمایه گذاران برای دارایی های مطمئن و امن شد.
تحلیلگران اقتصادی سطح روانی طلا را در سطح 1300 دلار در هر اونس پیش بینی کردند.
تمایلات بازار طلا در مقابل افزایش نگرانی های مربوط به سلامت اقتصادی جهان، به شدت افزایش یافته است و سرمایه گذاران این بازار را به عنوان معتبرترین بازار انتخاب کردند.

براساس این گزارش، بهای طلا به مقدار 0.2 درصد در بازار هنگ کنگ افزایش یافت و با نرخ 1291 دلار و 80 سنت در هر اونس معامله شد.
بهای نقره نسبت به 2 سال اخیر به نرخ 21 دلار و 21 سنت در هر اونس رسید.
دارن هدکوت، تحلیلگر سرمایه گذار بازار استرالیا گفت: اگر ابهامات موجود در میان سرمایه گذاران نسبت به بهبود اقتصادی باقی بماند، قطعا رسیدن طلا به سطح 1300 دلار در هر اونس در روزهای آینده دور از دسترس نخواهد بود و به زودی این سطح را لمس خواهد کرد.

این گزارش حاکیست، آخرین اطلاعات مربوط به بازار مسکن آمریکا، خوش آیند نبوده و پیش بینی میشود، با وجود افت نرخ خانه، تقاضا برای وام مسکن رشد نکرده باشد واین بازار در حالت رکود باقی مانده است.
این امکان وجود دارد که امروز، شاخص ادعای بیکاری ایالات متحده با کاهش همراه باشد که اگر این موضوع با واقعیت تطبیق داشته باشد، میتوان نسبت به روند بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا خوش بین بود.
وانگ تائو، تحلیلگر رویترز گفت: با توجه به تجزیه نمودارها و تحلیل های فنی، با وجود نگرانیهای موجود در اقتصاد، این احتمال وجود دارد که بهای طلا به نرخ 1310 دلار در هر اونس برسد.

شایان ذکر است، صندوق بین المللی حمایت از معاملات طلا اعلام کرد: ذخایر این صندوق، امروز بدون تغییر بود و در سطح 1304.168 تن باقی مانده است.
معاملات فیزیکی طلا امروز، به علت تعطیلی بازارهای مالی در چین، هنگ کنگ، ژاپن و کره جنوبی با نوسان همراه نخواهد بود.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد