اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرمایه گذاران در انتظار گزارش بازار مسکن آمریکا

پیش بینی میشود امروز، تقاضا برای وام مسکن برای هفته سوم با کاهش همراه باشد، در حالیکه بهای خانه در این کشور نسبت به ماه جولای افت کرده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، بهای طلا در روز گذشته در بازار هنگ کنگ، با رشد 2 درصد، با نرخ 1291 دلار و 70 سنت در هر اونس معامله شد.
دیروز رکورد نرخ طلا 1296 دلار و 1 سنت در هر اونس بود.
معاملات آتی طلا در بازار ایالات متحده برای تحویل در ماه دسامبر به 1293 دلار و 5 سنت در هر اونس رسید.
قیمت نقره در روز گذشته به بالای 21 دلار و 20 سنت در هر اونس رسید.
بزرگترین صندوق بین المللی حمایت از طلا اعلام کرد: منابع این صندوق از روز گذشته تا کنون بدون تغییر بوده و 1304.168 تن باقی مانده است.

براساس این گزارش، پیش بینی میشود تقاضا برای وام مسکن برای هفته سوم با کاهش همراه باشد. در حالیکه بهای خانه در این کشور نسبت به ماه جولای افت کرده است ولی معاملات این بازار در رکود به سر میبرد و حمایت دولت در این بازار بسیار کم شده است.

این گزارش حاکیست، به دنبال گمانه زنی هایی مبنی بر چاپ دلار آمریکا توسط بانک مرکزی ایالات متحده و افزایش ذخایر این کشور برای پرداخت بدهی های آن، احتمال میرود، ارزش دلار تقویت شود و در مقابل یورو با رشد همراه باشد.
یکی دیگر از کشورهایی که با مشکل اقتصادی روبرو شده، نیوزلند است. داده های اقتصادی این کشور در سه ماهه گذشته، نشاندهنده رشد 0.2 درصدی بود که این مقدار بسیار پایین تر از سطح انتظار تحلیل گران اقتصادی بود.
انتظار میرود، بانک فدرال در اواخر سال جاری (میلادی) ارزش دلار را افزایش دهد ولی در هفته جاری ارزش دلار به شدت سقوط کرد و نسبت به شش ماه گذشته در برابر سبد ارزهای اصلی به پایین ترین حد خود رسید.
اندرو رابینسون، استراتژیست بازار فارکس در بانک Saxo در سنگاپور گفت: کاهش بازده اقتصادی ایالات متحده حاکی از افت ارزش دلار به پایین ترین سطح است و افت اقتصادی در این منطقه موجب رونق گرفتن بازار طلا شده است.
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد