اونس طلا2372.19
مظنه16,336,000
18 گرم3,771,100
ارزش سکه36,805,008
قدیم (بهار)41,100,000
جدید (امامی)44,450,000
نیم26,200,000
ربع16,200,000

فروش ۵ هزار بلیت کنسرت خواننده معروف ایرانی فقط در نیم ساعت!

این خواننده مشهور و گروهش مشغول برگزاری تور کنسرت‌هایشان در شهرهای مختلف کشور هستند، استقبال ویژه مردمان شیراز از این کنسرت جالب توجه است.

علیرضا قربانی و گروهش مشغول برگزاری تور کنسرت‌هایشان در شهرهای مختلف کشور هستند، استقبال ویژه مردمان شیراز از این کنسرت جالب توجه است.

تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است. قربانی و گروهش، اجراهایشان را از گرگان شروع کردند و سپس به رشت، تبریز و سیرجان رفتند. گام بعدی این اجراها در کرمان خواهد بود و سپس در شیراز و کیش ادامه خواهد یافت.

اما برگزاری این اجرا در شیراز با استقبال جالب توجهی مواجه شده است. بلیت‌های این کنسرت برای ۶ سانس اجرا در شیراز، در کمتر از نیم ساعت به فروش رفته است. استقبالی که موجب کم‌یابی بلیت‌های این کنسرت شده و در نهایت تیم برگزاری را مجاب به تمدید این کنسرت کرده است.

شب گذشته بیانیه‌ای رسمی از سوی برگزار کنندگان کنسرت‌های علیرضا قربانی منتشر شد که متن آن به این شرح است:

«با توجه به حمایت بی‌نظیر مردم هنردوست شهر شیراز بیش از پنج هزار بلیت برای شش سانس کنسرت علیرضا قربانی در این شهر، مجموعا ظرف مدت کمتر از سی‌دقیقه به فروش رفت. ضمن قدردانی از مردم عزیز شیراز، دست اندرکاران کنسرت در حال رایزنی برای تمدید اجراها هستند.

به همین دلیل از مخاطبان عزیز درخواست می‌کنیم تا با صبوری اجرای این امر مهم را میسر سازند و نسبت به خرید بلیت از مبادی غیررسمی و اشخاص واسطه به هیچ عنوان اقدام نکنند.

بدیهی است که عواقب مربوط به تهیه بلیت از هر روش دیگری به غیر از خرید مستقیم از سایت بلیت فروشی «ایران تیک» برعهده خریدار خواهد بود.»

کنسرت علیرضا قربانی در شیراز برای سه شب و هر شب دو سانس از تاریخ ۷ تا ۹ خرداد بلیت فروشی شده است.

قربانی و گروهش امشب(شنبه ۶ خرداد) در کرمان طی دو سانس روی صحنه می‌روند.

همچنین کنسرت علیرضا قربانی جمعه ۱۲ خرداد در کیش برگزار می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد