اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پاسخ رضا صادقی و امید حاجیلی به وزیر ارشاد: ممنوع‌الکاریم + فیلم

محمد مهدی اسماعیلی در خصوص ممنوع الکاری چند خواننده معروف در یک مصاحبه گفت: عده‌ای از آرامش ناراحت هستند و نانشان در ایجاد التهاب است. از اساس این شایعه‌سازی‌ها را رد می‌کنم.

به گزارش سایت طلا،بعد از انتشار مصاحبه وزیر ارشاد در خصوص ممنوع الکاری خوانندگان و تاکید او بر این که چنین قضیه‌ای صحت ندارد، امید حاجیلی و رضا صادقی دو خواننده معروف پاپ هر کدام در صفحه اینستاگرامشان به شکل جداگانه توضیح دادند که ممنوع الکار هستند.

محمد مهدی اسماعیلی در خصوص ممنوع الکاری چند خواننده معروف در یک مصاحبه گفت: عده‌ای از آرامش ناراحت هستند و نانشان در ایجاد التهاب است. از اساس این شایعه‌سازی‌ها را رد می‌کنم.

امید حاجیلی: مدتهاست ممنوع‌الکارم

رضا صادقی: از 20 اردیبهشت تمام فعالیت‌های من را متوقف کردید

رضا صادقی هم در صفحه اینستاگرامش نوشت:

آقای وزیر محترم پاسخگوی فرهنگ
عرض سلام

مصاحبه ای از شما رو دیدم که تلویحا و صرفا شفاها از هنرمندان و خوانندگان برای بار چندم حمایت کردید و باز فرمودید ممنوع الکاری و ... فرافکنی برخی رسانه هاست و چیزی باشه همان موقع رسما اعلام می شود. بنده به شخصه رسانه ها رو همواره حامی و همراه وصدای مردم و هنرمندان دیدم اما اگر حرفشان صحیح نیست که هست از شما خواهش می کنم بدون هیچ رودربایستی به بنده در رسانه ها پاسخ بدید که اگر بنده ممنوع الکار نیستم پس چرا جلوی فروش بلیط شهر #سمنان گرفته شده و هیچ کس پاسخگو نیست؟!

چرا از بیست اردیبهشت تمام فعالیتهای من رو متوقف کردن و جوابی هم از کسی نگرفتم؟

بنده با دفتر موسیقی تماس گرفتم و جواب درستی در تایید یا رد ندادن و گفتن پیگیر میشن و به همین دلیل من دو‌هفته سکوت کردم که موضوع بررسی بشه که جوابی نگرفتم...

و امروز مواجه شدم با بیان اینکه کل مطلب شایعه است و و و ….

لطفا خیلی واضح و رسمی بفرمایید در رسانه ها که بنده در حال حاضر ممنوع الکار و ممنوع الخروج هستم یا خیر؟! تا تکلیف بنده و رسانه های بقول شما فرافکن مشخص بشه ...

اظهارات وزیر ارشاد در خصوص ممنوع الکاری خوانندگان که با واکنش همراه شد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد