اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افت معاملات طلا در بازار هند

با افزایش نرخ طلا، حجم معاملات در روز گذشته در هند به مقدار 250 کیلوگرم رسید که حاکی از روند نزولی خرید و فروش این فلز گرانبها بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از اکونومیک تایمز، پس از رشد چشمگیر نرخ طلا در روز گذشته، امروز تقاضای خرید طلا در بازار هند با کاهش همراه بود.
یکی از فروشندگان بازار طلا در هند گفت: معامله گران نسبت به رشد 10 دلاری طلا در یک روز نگران هستند و مقدار معاملات خود را کاهش داده اند، همچنین حجم معاملات در روز گذشته در هند به مقدار 250 کیلوگرم بود که حاکی از روند نزولی خرید و فروش این فلز گرانبها است.
در هند به عنوان بزرگترین مصرف کننده طلا، با شروع فصل جشنواره و جشنهای عروسی از پایان ماه آگوست تا نوامبر، شاهد افزایش تقاضای طلا در این کشور خواهیم بود ولی با بالا رفتن بیش از حد نرخ این فلز گرانبها، مقدار تقاضا در این کشور با کاهش همراه بود.

براساس این گزارش، سهام اروپایی در پی اعلام بانک مرکزی آمریکا و نگرانی سرمایه گذاران نسبت به کاهش سرعت بهبود اقتصاد جهانی با افت مواجه شدند.
تمایلات سرمایه گذاری در بخش بانکداری اروپا نیز تحت تاثیر این وقایع اخیر قرار گرفت و وارد بحران جدیدی شد.
فیلیپ گیجسل، رئیس شرکت تحقیقاتی BNP بازارهای جهانی در بروکسل گفت: به نظر من، سرمایه گذاران باید نسبت به سلامت اقتصاد آمریکا، به شدت نگران باشند و این دولت باید به دنبال راه حلی برای این معضل باشد.
در نشست سران بانک مرکزی آمریکا، سیاستهای مالی بدون تغییر بودند و دولتمردان این منطقه استراتژی جدیدی را ارائه ندادند.نرخ بهره بانکی ایالات متحده نزدیک به صفر و بدون تغییر باقی ماند./م2
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد