اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصاویری باور نکردنی از بارش تخم‌مرغی تگرگ‌‌ در کرمانشاه! + عکس

​بارش‌ها در اورامانات به صورت تگرگ‌هایی به اندازه تخم مرغ نمود پیدا کرد به گونه‌ای که خسارت‌های گسترده‌ای به باغات، اراضی کشاورزی و خودروها و اموال مردم وارد کرد.

به گزارش سایت طلا، ​بارش‌ها در اورامانات به صورت تگرگ‌هایی به اندازه تخم مرغ نمود پیدا کرد به گونه‌ای که خسارت‌های گسترده‌ای به باغات، اراضی کشاورزی و خودروها و اموال مردم وارد کرد.

پیش‌بینی‌های هواشناسی کرمانشاه از روزهای گذشته حکایت از ورود سامانه‌ بارشی به استان داشت که با توجه به احتمال بروز خسارت گسترده هشدار سطح نارنجی صادر شد.

پیش‌بینی شده بود که شرایط ناپایدار که از ظهر شنبه تا بعد از ظهر یکشنبه و در نیمه شمالی و نواحی غربی، از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود و افزون بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز همراه شود.

این بارش‌ها در اورامانات به صورت تگرگ‌هایی به اندازه تخم مرغ نمود پیدا کرد به گونه‌ای که خسارت‌های گسترده‌ای به باغات، اراضی کشاورزی و خودروها و اموال مردم وارد کرد.

در ادامه فعالیت سامانه بارشی حاکم در منطقه، امروز نیز البته با گستردگی و شدتی کمتر از روز گذشته در بعضی ساعات شاهد بارش‌هایی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان خواهیم بود و احتمال بارش در نیمه شمالی و نواحی شرقی بیشتر به نظر می‌رسد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد