اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 تا از زشت ترین مارهای جهان را ببینید + تصاویر

وقتی صحبت از حیوانات زشت به میان می آید، تعداد زیادی از حیوانات وجود دارند که ممکن است این لقب را از آن خود کنند.

به گزاش سایی طلا، وقتی صحبت از حیوانات زشت به میان می آید، تعداد زیادی از حیوانات وجود دارند که ممکن است این لقب را از آن خود کنند. به عنوان مثال موش خال برهنه را در نظر بگیرید یا یک جستجوی سریع برای حباب ماهی انجام دهید. آن‌ها مطمئناً ناز و یا بامزه نیستند.

وقتی صحبت از مارها می شود، ممکن است برخی افراد فکر کنند که همه آنها زشت یا حداقل ترسناک هستند. دیگران ممکن است مارها را آثار زیبای طبیعت بدانند. در حالی که ظاهر ذهنی است، چیزی که نمی توان در مورد مارهای موجود در این لیست انکار کرد این است که ظاهر بسیار غیرعادی دارند.

10- مار کرم کور

مار کرم اروپایی یا مار کور، Typhlops vermicularis. مارهای کور شبیه کرم هستند که اغلب دارای بدن خاکستری یا صورتی هستند.مارهای کرم کور دقیقاً شبیه کرم خاکی هستند اما در واقع مار هستند.

طول اکثر آنها حدود 6 تا 12 اینچ است، اگرچه برخی از گونه ها بلندتر هستند. 200 گونه مختلف از مارهای کور وجود دارد، اما آنها دارای ویژگی های مشابهی هستند که بیشتر شبیه کرم هستند و نابینا هستند. آنها در زیر زمین زندگی می کنند و در خاک و خاک حفر می کنند بنابراین واقعاً به بینایی نیاز ندارند.

9) مار مالاگاسی برگ بینی

مارهای دماغ برگ مالاگاسی بینی بسیار منحصر به فردی دارند که شبیه یک برگ است.با یک نگاه به این مار، ممکن است دوبار نگاه کنید. واقعیه یا فوتوشاپی؟ اما مارهای پوزه برگ واقعی هستند و ظاهری بسیار منحصر به فرد (مودبانه برای زشت گفتن) دارند.

8) افعی شاخدار بیابانی

افعی های بیابانی شاخدار دارای دو شاخ میخ دار در بالای سر خود هستند.

افعی شاخدار بیابانی یک مار کوچکتر است که طول آن بیش از 2 فوت نیست، اما آنها دو شاخ روی سر خود دارند، یکی روی هر چشم. آنها به رنگ ماسه ای هستند تا با زیستگاه بیابانی خود ترکیب شوند و دارای لکه های قهوه ای روشن در امتداد پشت خود هستند. این افعی ها در یک حرکت به طرفین حرکت می کنند و اگر یکی را دیدید احتمالاً باید پناه بگیرید.

7) افعی شاخ بینی

نمای نزدیک از افعی شاخ بینی زن. قابل توجه ترین نکته در مورد این مار شاخ گوشتی بالای پوزه آن است.

در حالی که افعی شاخ بیابانی دارای دو شاخ است، افعی شاخ بینی تنها یک شاخ در انتهای بینی خود دارد.رنگ پایه آنها قهوه ای مایل به قهوه ای است و یک طرح زیگزاگ قهوه ای تیره دارند که به سمت پایین می رود. این افعی ها 2-3 فوت طول دارند و در کشورهای جنوب اروپا زندگی می کنند. آنها مارهای تهاجمی نیستند اما بسیار سمی هستند.

6) افعی کرگدن

افعی کرگدن دارای رنگ و نقش وحشی همراه با چندین شاخ در پوزه خود است. قطعا یکی از زشت ترین مارهای دنیاست.

اوه، اتفاقات زیادی با این مار می افتد! با نام کرگدن، باید فرض کنیم که این یک مار شاخدار دیگر است، اما شاخ ها اولین چیزی نیستند که با این مار متوجه می شوید.

5) افعی گابونی

این مارها بلندترین دندان نیش را در بین تمام مارهای سمی دارند. برخی از آنها می توانند تقریبا 2 اینچ طول داشته باشند!

افعی گابونی ممکن است بخواهد به اینویزالین یا یک متخصص ارتودنسی با دندان های نیش نزدیک به دو اینچ که کمی عجیب به نظر می رسند، مراجعه کند . آنها طولانی ترین نیش ها را در بین مارهای سمی دارند و همچنین سنگین ترین مارهای سمی در آفریقا هستند.

4) مار شاخکدار

یکی از زشت ترین مارهای دنیا مار شاخک است. این مارهای آبزی دو شاخک دارند که از جلوی خرطومشان جدا می شود.

مار شاخک مانند اختاپوس 8 شاخک ندارد، اما دو زائده شاخک مانند دارد که از جلوی خرطومش امتداد دارند. سر و بدن آنها صاف است، واقعاً صاف، و شبیه یک شاخه یا شاخه بلند خزه ای است.

3) پایتون برمه ای

پایتون برمه ای روی چمن ها دراز شده است.

اندازه بسیار زیاد پیتون برمه ای آنها را در این لیست قرار می دهد. طول مار پیتون برمه ای می تواند به 23 فوت برسد، تصور کنید که طول یک پایتون به اندازه اتاق نشیمن شما باشد! آنها مانند شلنگ باغچه لاغر نیستند بلکه مارهای ضخیمی هستند که حتی نمی توانید در برخی از قسمت های آنها دست خود را بگیرید. بزرگترها می توانند 200 پوند وزن داشته باشند!

2) مار خرطوم فیل

مار خرطوم فیل گشاد بلند و ضخیم است و طول برخی از آنها به 7-8 فوت می رسد.

یکی از زشت ترین مارهای دنیا مطمئناً مار خرطوم فیل است . این مارهای گشاد به نظر برای پوستشان خیلی بزرگ به نظر می رسند. آنها شبیه خرطوم فیل های بلند با چشم هستند. خرطوم یک فیل آفریقایی بالغ حدود 7 فوت طول دارد و این مارها تقریباً به همین اندازه هستند.

1) بینی گراز شرقی

آرام باش! مار گراز بینی شرقی قطعا رفتارهای زشتی دارد. در اینجا سعی دارد با صاف کردن سر و پف کردن شما را بترساند. اگر این کار نمی کند، آن را به بازی مرده.

بینی برگردان مار گراز شرقی تنها یکی از ویژگی هایی است که این مار را به یکی از زشت ترین مارهای جهان تبدیل می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد