اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش جدید مدیران خودرو با قیمت جدید به صورت نقد و اقساط آغاز شد + جدول

شرایط فروش جدید مدیران خودرو به شکل نقد و اقساط در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۵۵ پرو، آریزو ۵ توربو، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، اف ایکس و تیگو ۸ پرو به بازار عرضه می‌شوند.

به گزارش سایت طلا، شرایط فروش جدید مدیران خودرو به شکل نقد و اقساط در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۵۵ پرو، آریزو ۵ توربو، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، اف ایکس و تیگو ۸ پرو به بازار عرضه می‌شوند.

شرکت مدیران خودرو در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود مربوط به متقاضیان سامانه یکپارچه فروش اینترنتی قصد دارد خودروهای ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۵۵ پرو، آریزو ۵ توربو، آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، اف ایکس و تیگو ۸ پرو را از روز ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه کند. متقاضیان با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت مدیران خودرو می‌توانند فرایند ثبت نام را بر اساس شرایط زیر انجام دهند.

شرایط فروش جدید مدیران خودرو – نقد و اقساط

در این طرح خودروهای ام وی ام ایکس پرو IE توربو با قیمت ۸۷۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، آریزو 5 توربو IE با قیمت ۱ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان و ام وی ام ایکس 55 پرو IE با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به شکل نقد و اقساط به مشتریان عرضه می‌شوند.

همچنین مدیران خودرو در این طرح آریزو ۶ پرو اکسلنت را با قیمت ۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، آریزو ۶ پرو اکسلنت را با قیمت ۱ میلیارد و ۶۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، اف ایکس پریمیوم را با قیمت ۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو پریمیوم را با قیمت ۲ میلیارد و ۲۶۹ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو مکس را با قیمت ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان و تیگو 8 پرو مکس IE را با قیمت ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان را نیز به شکل نقط و اقساط به بازار عرضه می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد