اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توافق آمریکا و اتحادیه اروپا برای هماهنگی در اجرای تحریم‌ها

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده و اتحادیه اروپا توافق کردند تا فعالیت‌های خود را در زمینه اجرای بهتر تحریم‌ها هماهنگ کنند.

به گزارش سایت طلا به نقل از اسپوتنیک، وزارت خزانه‌داری آمریکا سه‌شنبه به وقت محلی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اداره کنترل دارایی‌های خارجی» آمریکا (OFAC) و «سرویس اقدام خارجی اروپا» (EEAS) و دبیرخانه کل ثبات مالی، سرویس مالی و اتحادیه بازارهای سرمایه‌ای اتحادیه اروپا (DG FISMA) راه‌های هماهنگی در اجرای تحریم‌ها، تقویت پایبندی به تحریم‌ها، تقویت اجرا و بررسی چالش‌های مشترک پیش روی سیاست خارجی را شناسایی کردند.

این بیانیه چند هفته پس از آن صادر شد که نمایندگان آمریکا و اروپا برای بحث و تبادل نظر درباره تحریم‌ها و تقویت بیشتر روابط کاری خود در بروکسل دیدار کردند.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است که نمایندگان دو طرف راه‌های جلوگیری از تاثیر تحریم‌های فعلی بر کمک‌های تجاری و بشردوستانه و حفظ آزادی اینترنت در مناطق تحریم‌شده را بررسی کردند.

آمریکا و متحدانش تحریم‌های گسترده‌ای علیه روسیه، چین، ایران، سوریه، کوبا، ونزوئلا، کره شمالی و برخی کشورهای دیگر وضع کرده‌اند که باعث اخلال در ارائه کمک‌های بشردوستانه و تاثیر منفی بر مردمان این کشورها شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد