اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مشکلات اقتصادی آمریکا نرخ دلار را آب کرد

پس از نشست سران بانک مرکزی آمریکا و افزایش حدس و گمانهای مبنی بر بحران مالی در این منطقه و اعلام نشدن سیاستهای جدیدی برای تقویت اقتصادی آمریکا، ارزش دلار به شدت افت کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از گلف نیوز، بزرگترین صندوق حمایت از نقره اعلام کرد: ذخایر این صندوق به مقدار127.81 تن افزایش یافته است و در حال حاضر منابع این صندوق به 9509.55 تن رسیده است.
بهای پالادیوم با رشد 2 درصد به 537 دلار در هر اونس رسید.
یکی از فروشندگان پلاتین در بازار توکیو گفت: پس از رشد نرخ طلا و ثبت رکورد جدید در این بازار، نرخ فلزات گروه پلاتین نیز در بالاترین نقطه تاریخی قرار گرفت و رکورد زد.

براساس این خبر، ضعف نرخ دلار به طلا کمک کرده تا بسیار قدرتمند عمل کند.
بهای دلار برای هفتمین هفته متوالی در برابر سبد ارزهای اصلی ضعیف شد.
پس از نشست سران بانک مرکزی آمریکا و افزایش حدس و گمانهای مبنی بر بحران مالی در این منطقه و اعلام نشدن سیاستهای جدیدی برای تقویت اقتصادی آمریکا، ارزش دلار به شدت افت کرد.
بانک فدرال ابراز نگرانی خود را نسبت به رشد کند اقتصادی و سطوح بالای نرخ تورم در بیانیه ای اعلام کرد و گفت برای مقابله با این مشکل برای کوتاه مدت میتوان دلار را به بازارهای اقتصادی پمپاژ کرد تا بتوان حمایت از بازسازی اقتصادی و بازگشت نرخ تورم به سطح پایین را کنترل کرد.
یکی دیگر از مشکلات سقوط ارزش دلار، در میزان برداشت ذخایر مربوط به خزانه داری و رشد بدهی های ایالات متحده اعلام شد و با وجود این مشکلات سرمایه گذاران به سمت بازارهای ژاپنی سوق پیدا کرده اند.

این گزارش حاکیست، بهای دلار در برابر ین ژاپن تضعیف شد.
رئیس بانک مرکزی ژاپن، Masaaki Shirakawa گفت: بانک مرکزی ژاپن، به افزایش نقدینگی ادامه خواهد داد و منابع مالی خود را از طریق مداخله دادن ارزها افزایش میدهد.

شایان ذکر است، بهای طلا در روز گذشته تا کنون با رشد 5 دلار رکورد جدیدی را به ثبت رساند و به بالاتر از سطح 1291 دلار و 5 سنت در هر اونس رسید.
نرخ طلا در سال جاری با رشد 17 درصد همراه بود./م2
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد