اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این مار خوش خط و خال ۳۵۰ هزار دلار قیمت دارد! + تصاویر

برای کبری جی تی از ساختار شاسی فضاکار آلومینیومی استفاده شده که ترکیبی عالی از کنترل وزن و مقاومت را ارائه می‌دهد. پنل‌های بدنه نیز از کامپوزیت-کربنی تولید شده تا این رودستر فقط ۱۴۵۰ کیلوگرم وزن داشته باشد.

به گزارش سایت طلا، برای کبری جی تی از ساختار شاسی فضاکار آلومینیومی استفاده شده که ترکیبی عالی از کنترل وزن و مقاومت را ارائه می‌دهد. پنل‌های بدنه نیز از کامپوزیت-کربنی تولید شده تا این رودستر فقط ۱۴۵۰ کیلوگرم وزن داشته باشد.

حتما در فیلم‌ها یا کلیپ‌های نمایشی، خودرو‌ی ای سی کبری را دیده اید. این رودستر کلاسیک به شدت محبوب است و اکثر مجموعه داران مطرح جهان یک دستگاه از آن را نگهداری می‌کنند.

اکنون نسخه جدیدی از کبری جی تی رودستر رونمایی شده که علاقه‌مندان با ۲ آپشن در بخش پیشرانه روبرو می‌شوند. ابتدا نسخه تنفس طبیعی که توان خود را از موتور کایوت فورد ۵ لیتری ۸ سیلندر می‌گیرد. این پیشرانه ۴۵۴ اسب بخار خروجی و ۵۶۹ نیوتن متر گشتاوردارد.

اما تریم پرچمدار در واقع نسخه سوپرشارژ همین پیشرانه است که خروجی آن به ۶۵۴ اسب بخار افزایش یافته و گشتاور نیز ۷۸۰ نیوتن متر است. با این پیشرانه، کبری جی تی رودستر طی ۳.۴ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رسد.

در بخش جعبه دنده نیز ۲ آپشن پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد: نمونه ۶ سرعته دستی و ۱۰ سرعته اتوماتیک؛ برای کبری جی تی از ساختار شاسی فضاکار آلومینیومی استفاده شده که ترکیبی عالی از کنترل وزن و مقاومت را ارائه می‌دهد. پنل‌های بدنه نیز از کامپوزیت-کربنی تولید شده تا این رودستر فقط ۱۴۵۰ کیلوگرم وزن داشته باشد.

مشتریان می‌توانند نسخه فرمان راست یا چپ را سفارش دهند.

کبری جی تی رودستر از منظر ابعاد برابر با ۴۲۲۵ میلیمتر در طول و ۲۵۷۰ میلیمتر در فاصله بین محور‌ها توسعه یافته است.

فضای کابین ترکیبی از عناصر کلاسیک و جدید است. نشانگر آمپر آنالوگ با قاب دایره‌ای قسمت اصلی کنسول جلو را به خود اختصاص داده است. یک نمایشگر دیجیتال کوچک نیز در قسمت پایینی درمحل اتصال با کنسول میانی قرار گرفته است.

هم اکنون ثبت نام خودرو کبری جی تی رودستر در انگلیس حدود ۲۸۵ هزار پوند معادل ۳۵۵۸۵۵ دلار هزینه درد و کمپانی طی یک سال تنها ۲۵۰ دستگاه را می‌تواند تحویل مشتریان دهد.‌ای سی کبری که در بازار آمریکا با نام‌ای سی شلبی کبری فروخته می‌شود محصولی از کمپانی انگلیسی‌ای سی کارز تولیدکننده خودرو‌های اسپرت با پیشرانه ۸ سیلندر فورد است و سابقه آن به سال ۱۹۶۲ میلادی باز می‌گردد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد