اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

مقایسه صرافی بینگ ایکس و کوینکس برای ایرانیان

انتخاب پلتفرم مناسب برای ترید ارزهای دیجیتال یکی از دغدغه های کاربران در ایران هست که سعی در حل این مشکل می‌پردازیم.

انتخاب پلتفرم مناسب برای ترید ارزهای دیجیتال یکی از دغدغه های کاربران در ایران هست که سعی در حل این مشکل می‌پردازیم.

در دنیای مدرن شاهد فعالیت پدیده جدیدی به نام ارز‌های دیجیتال یا کریپتوکارنسی هستیم. شرکت در این پدیده نوین بدون شناخت و استفاده از صرافی‌های معتبر غیرممکن است. فعالیت پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش ارزدیجیتال در دو بستر متمرکز و غیرمتمرکز انجام می‌شود. خدمات و امکانات ارائه‌شده توسط هر یک از این صرافی‌ها متفاوت بوده و مزایای آن‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. باید بدانید که این پلتفرم‌های آنلاین برای ورود کاربران قوانین مختلفی وضع کرده‌اند و تراکنش‌های مالی در آن‌ها با دریافت کارمزد همراه است. صرافی کوینکس و صرافی بینگ ایکس دو نمونه از صرافی‌های مجاز هستند که شرایط مناسبی برای فعالیت‌های مالی کاربران فراهم کرده‌اند. آشنایی با مزایای هر یک از آن‌ها برای تضمین سود مالی در حوزه ارز‌های دیجیتال ضروری است.

صرافی کوینکس چیست؟

این صرافی بستر مناسبی برای معامله اغلب ارز‌های دیجیتال مانند اتریوم، بیت کوین، تتر و بیت کوین کش و ... فراهم کرده است. این پلتفرم دارای یک توکن رمزنگاری شده است که با نام توکن کوینکس شناخته می‌شود. این زنجیره برای اولین بار در ژوئن ۲۰۱۹ فعالیت خود به صورت رسمی آغاز کرد. قوانین حاکم بر این پلتفرم باعث ایجاد فعالیت شفاف و قانونی شده است. زنجیزه هوشمند این پلتفرم از قرارداد‌های هوشمند و غیرهوشمند پشتیبانی کرده و از حریم خصوصی کاربران محافظت می‌کند.

مزایای انتخاب کوینکس (CoinEX)

با توجه به تعداد بالای پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش کریپتوکارنسی ها اغلب کاربران قبل از فعالیت در هر بستر به بررسی مزایای آن می‌پردازند. مزایایی که با استفاده از ثبت نام صرافی کوینکس CoinEX به آنها دسترسی خواهید داشت عبارت است از:

کارمزد کم: این پلتفرم کارمزی در حدود ۰. ۱ درصد برای معاملات خود در نظر می‌گیرد. افرادی که از توکن CET استفاده کنند، قادر به کاهش کارمزد خود تا ۵۰ درصد خواهند بود.

امنیت بالا: استفاده از سیستم امنیتی full dimensional protection خیال کاربران برای فعالیت در این صرافی را راحت می‌کند.

رابط کاربری آسان: نکته کلیدی که استفاده از صرافی کونیکس را به گزینه‌ای‌ایده‌آل تبدیل کرده، رابط کاربری جذاب و بسیار ساده آن است.

دریافت درصد برای معرفی: افرادی که این صرافی را به دوستان خود پیشنهاد کنند و برای آن‌ها کد دعوت بفرستند، از کاهش ۲۰ درصدی هزینه معاملات بهره‌مند می‌شوند.

برداشت و واریز بدون مرحله احراز هویت: کاربران بدون احراز هویت قادر به برداشت روزانه ۱۰۰۰۰ دلار در این پلتفرم هستند. اما برای معاملات بیش از یک میلیون دلار انجام مرحله احراز هویت ضروری خواهد بود.

اپلیکیشن موبایل: طراحی نرم‌افزار استفاده از این صرافی در هر نقطه‌ای را امکان‌پذیر می‌کند. اپلیکیشن این صرافی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS قابل اجرا است.

صرافی بینگ ایکس چیست؟

صرافی BingX بسیار پیشرفته بوده و از طریق ایجاد مسیر ساده برای تماس با معامله‌گران حرفه‌ای، بازه سرمایه‌گذاری را به حداکثر می‌رساند. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد استراتژی شخصی خود برای معاملات را تعریف کنند. مزیت اصلی بینگ ایکس برای کاربران عدم نیاز به پرداخت کارمزد در معاملات است. bingx فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. کاربران ایرانی بدون نیاز به تغییر IP قادر به ثبت نام در این صرافی و بهره‌مندی از مزایای آن هستند.

مزایای اصلی استفاده از صرافی BingX

مزایای اصلی استفاده از این پلتفرم عبارت است:

خرید و فروش جهانی ارز‌های دیجیتال: خرید و فروش راحت در کنار قابلیت کپی تریدینگ در این صرافی شرایط برای معامله جهانی ارز‌های دیجیتال را فراهم کرده و کاربران می‌توانند بدون محدودیت و از طریق سایت معاملات خود را انجام دهند.

پاداش دلاری: بینگ ایکس برای معاملات موفق پاداش در نظر می‌گیرد. با استفاده از قابلیت کپی تریدینگ مسیر دریافت سود برای معامله‌گران و کاربران هموار می‌شود.

پشتیبانی ۲۴ ساعتی: در این پلتفرم امکان معامله در تمام شبانه روز وجود دارد. این قابلیت برای کاربرانی که از معاملات اهرمی استفاده می کنند، بسیار مفید است. زیرا ریسک این معاملات نسبتاً بالا بوده و پشتیبان‌گیری به کاهش ضرر احتمالی کمک می‌کند. تیم پشتیبان‌گیری در این صرافی به ۱۰ زبان زنده دنیا انجام می‌شود.

قابلیت معامله ارز‌های مختلف: در این پلتفرم می‌توان ارز‌های مختلفی مانند مون پی، بانکسا، AUD، EUR، KRW، THB، TWD، BGN، BRL، CAD، CHF، COF و USD را معامله کرد.

قرارداد‌های دائمی: بدون محدودیت زمانی می‌توان تغییرات دارایی‌ها را پیش‌بینی کرد. باید دارایی خود را قبل از بازگشایی و پس از تاریخ تحویل قرارداد منعقد کنید. زمان‌بر بودن فرایند‌های عملیاتی استفاده از قرارداد‌های دائمی را به یک راه‌حل مناسب تبدیل می‌کند.

مقایسه BingX و CoinEX

اگر مزایای این دو صرافی انتخاب را برای شما سخت کرده، به نکات زیر توجه کنید.

فعالیت ایرانیان

این دو صرافی هیچ محدودیتی برای فعالیت کاربران ایرانی ایجاد نمی‌کنند و کاربران ایرانی اجازه احراز هویت دارند. Coinx امتیازات ویژه‌ای برای فعالیت معامله‌گران ایرانی در نظر گرفته و کاربران می‌توانند بدون احراز هویت مرحله معامله (تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار) را انجام دهند. البته bingx نیز بدون احراز هویت کاربران اجازه برداشت دارند.

اعتبار

این دو پلتفرم از نظر اعتبار در جایگاه مطلوبی قرار دارند. صرافی Binx توانسته رتبه ۴۷ را در کوین مارکت کسب کند و حجم معاملات روزانه آن بیش از ۸۷۰ میلیون دلار است. اما کوینکس در جایگاه ۶۶ قرار دارد و معاملات روزانه آن بیش از ۳۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

میزان کارمزد دریافتی

باید بدانید که بینگ ایکس در معاملات اسپات خود کارمزد را بر اساس جفت ارز‌های معاملاتی تعیین می‌کند. اما به طور میانگین میزان کارمزد آن حدود 0.47 درصد است. در قسمت معاملات فیوچرز به ازای هر سفارش مبلغ ۰. ۰۲ درصد کسر می‌شود و کارمزد بخش تیکر نیز حدود ۰. ۰۴ درصد معامله است.

صرافی کونیکس میزان کارمزد معاملات اسپات خود به ازای سفارشات میکرو تیکر را حدود ۰. ۲ درصد تعیین کرده است. اما میزان کارمزد برای معاملات فیوچرز و تیکر کمی بالاتر خواهد بود. در معاملات فیوچرز کاربران موظف به پرداخت کارمزد ۰. ۳ درصدی هستند. میزان کارمزد سفارشات تیکر نیز حدود ۰. ۴ مبلغ معامله خواهد بود. نکته مهم این است که کارمزد‌های این دو صرافی در مقایسه با سایر رقبای آن‌ها قابل‌قبول است. علیرغم اعتبار بالاتر بینگ ایکس در مقایسه با کونیکس، کارمزد آن در سطح پایین‌تری قرار دارد.

سخن پایانی

ما در این مقاله با معرفی و بررسی بینگ ایکس و کوینکس تلاش کردیم تصمیم‌گیری کاربران در انتخاب یکی از این دو صرافی برای ترید ارزهای دیجیتال خود را راحت‌تر کنیم. البته پلتفرم‌های معتبر بین‌المللی دیگری نیز هستند؛ ولی متأسفانه به ایرانیان خدمات خود را ارائه نمی‌دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد