اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهای طلا تا قبل از گزارش بانک فدرال ثابت بود!

در پایان نشست سران بانک مرکزی آمریکا در روز گذشته، سیاست جدید پولی برای تغییر مواضع اقتصادی ارائه داده نشد و همین موضوع به ترس و نگرانی سرمایه گذاران افزود.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، قبل از باز شدن بازار آمریکا، نرخ طلا تقریبا ثابت بود.ولی در بازار ایالات متحده، پس از گزارش بانک فدرال آمریکا مبنی بر اعلام گزارش بد اقتصادی و کمک به حمایت اقتصادی از جانب دولتمردان این کشور، بهای طلا روند صعودی به خود گرفت و از مرز 1290 دلار در هر اونس گذشت.

براساس این گزارش، بانک فدرال، به دنبال زمینه ای برای اقدامات محرک اقتصادی بیشتر و قوی تر است ولی با این حال نسبت به رشد تورم در این کشور ابراز نگرانی کرد.
در پایان نشست سران بانک مرکزی آمریکا در روز گذشته، سیاست جدید پولی برای تغییر مواضع اقتصادی ارائه داده نشد و همین موضوع به ترس و نگرانی سرمایه گذاران افزود.

این گزارش حاکیست، بهای طلا در بازار آمریکا، به مقدار 0.2 درصد افزایش یافت و به رکورد جدیدی به مبلغ 1290 دلار و 70 سنت در هر اونس معامله شد.
معاملات آتی طلا در بازار ایالات متحده با افزایش 1.3 درصد به نرخ 1290 دلار و 2 سنت در هر اونس رسید.
رونالد لئونگ، فروشنده فیزیکی طلا در نمایندگی شرکت چئونگ اعلام کرد: با وجود قیمت های بالا در بازار طلا، تقاضا برای خرید، زیاد وجود ندارد و اکثر معاملات در بازار قراضه رونق دارد.
وی افزود: سرمایه گذاران از ترس تورم و نگرانی نسبت به بحران اقتصادی موجود، مقدار ذخایر طلا را انباشته کرده تا طلا به عنوان حصاری در برابر تورم آینده نقش ایفا کند.
اگر نرخ تورم افزایش یابد، بازار طلا به شدت تحریک شده و نرخ این فلز گرانبها به شدت رشد میکند.

این گزارش می افزاید، به گفته یکی از تحلیلگران رویترز، با شروع فصل سرما و احتمال افزایش ذخایر نفتی آمریکا، بهای نفت و طلا تا آخر هفته صعود خواهد کرد و پیش بینی میشود بهای طلا به مرز 1305 دلار در هر اونس برسد.
بزرگترین صندوق بین المللی حمایت از مبادلات طلا
SPDR اعلام کرد: منابع این صندوق در تاریخ 21 سپتامبر به 1304.472 تن رسیده است./م2
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد