اونس طلا2382.4
مظنه16,646,000
18 گرم3,842,700
ارزش سکه37,503,438
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

امارات اولین مقصد طلای روسیه

خبرگزاری بلومبرگ آمریکا گزارش داد که به دنبال تحریم‌های غرب علیه روسیه، بازارهای امارات و ترکیه مقصد صادرات طلای روسیه شده است.

به گزارش سایت طلا،بلومبرگ گزارش داد با بسته شدن بازارهای غربی به روی روسیه در راستای تحریم‌ها علیه این کشور، صادرات طلای روسیه به بازارهای جدیدی مانند امارات و ترکیه رونق گرفت.

این خبرگزاری گزارش داد که پس از اینکه گروه G7، اتحادیه اروپا و سوئیس که مرکز اصلی تجارت طلا است، تابستان گذشته خرید این فلز گرانبهای روسیه را ممنوع کردند تا به صنعت طلای روسیه که ارزش آن ۲۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، آسیب برسانند، تعدادی از کشورها به دنبال خرید شمش طلای روسیه هستند.

قبل از اعمال تحریم‌ها، لندن اولین مقصد طلای روسیه محسوب می‌شد و از زمانی که بانک‌های بزرگی مانند جی‌پی مورگان و اچ‌اس‌بی‌سی تجارت فلزات گرانبهای روسیه را متوقف کردند، بسیاری از بازیگران کوچک از شرکت‌های لجستیک تا معامله‌گران برای خرید طلای روسیه ورود کردند‌.

این خبرگزاری با استناد به داده‌ها گفت که صادرات طلا از روسیه به مقاصد هنگ کنگ، امارات متحده عربی و ترکیه هدایت شده است، زیرا آنها به محدودیت‌های غربی نپیوستند.

بلومبرگ افزود: امارات متحده عربی که به مرکزی برای تجارت فلزات گرانبها بین شرق و غرب تبدیل شده است، جایگزین بریتانیا به عنوان مقصد جدیدی برای طلای روسیه شده است.

در 6 ماه منتهی به آگوست ۲۰۲۲ بیش از ۵۰۰ میلیون دلار شمش به امارات صادر شد و ترکیه به عنوان بازار عمده فلز گرانبهای روسیه در رتبه دوم قرار گرفت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد