اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این زوج تمام معادلات زندگی عاشقانه را به هم ریختند! + تصاویر

این زوج که در کانال یوتیوب فعال هستند، موانع را شکسته و تصورات نادرست در مورد روابط و ناتوانی را از بین برده‌اند.

به گزارش سایت طلا، شین بورکاو و هانا آیلوارد، زوجی که در کانال یوتیوب فعال هستند، موانع را شکسته و تصورات نادرست در مورد روابط و ناتوانی را از بین برده‌اند. آنها اغلب در مورد رابطه خود با سؤالاتی روبرو می شوند، اما عشق آنها فقط قوی تر می شود و اخیراً نیز گفتند که قصد دارند در آینده نزدیک بچه دار شوند.

در 7 سال گذشته ، هانا و شین در یک رابطه شاد و رضایت بخش بوده اند. عشق آنها را وارد ماجراهای بسیاری کرده است، از سفر به مقاصد عجیب و غریب گرفته تا به اشتراک گذاشتن عشق خود با جهان در YouTube .

همانطور که آنها رابطه خود را به صورت آنلاین مستند کردند، هرگز انتظار نداشتند که به آن توجه شود. ژست های عاشقانه و لحظات صمیمانه آنها در بین بینندگان طنین انداز شد و کانال آنها به سرعت رشد کرد. شین و هانا از به اشتراک گذاشتن داستان عشق خود با دیگران و الهام بخشیدن به آنها برای دنبال کردن شادی به روش خود احساس سپاسگزاری کردند.

شین می گوید که در طول سفر خود، اهمیت ارتباط، اعتماد و احترام متقابل را آموخته اند. این زوج بر همه تمسخرها و انتقادها غلبه کرده اند.

شین با آتروفی عضلانی نخاعی به دنیا آمد که باعث شد از 2 سالگی از ویلچر استفاده کند. با وجود این، او هرگز اجازه نداد معلولیت او را تعریف کند و به مدافعی برای آگاهی از معلولیت تبدیل شده است.

هانا و شین به صورت آنلاین با هم آشنا شدند و به سرعت عاشق هم شدند. آنها حتی در سپتامبر 2020 ازدواج کردند، اما با شهرت روزافزون آنها، این زوج نیز در معرض نظرات و انتقادات آزاردهنده کسانی قرار گرفتند که رابطه "مرتبط" آنها را درک نمی کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد