اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل عجیب بازار طلا!

می توان انتظار داشت که با اقدامات جدید بانک مرکزی ایالات متحده، تقاضا برای طلا با کاهش همراه باشد و به سطح پایداری 1261 دلار در هر اونس خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، بهای طلا در روز دوشنبه از سطح 1278 دلار و 5 سنت تا 1283 دلار و 70 سنت در هر اونس متغیر بود.
معاملات آتی طلا در بازار ایالات متحده برای تحویل فوری در ماه دسامبر با نرخ 1279 دلار و 9 سنت در هر اونس معامله شد.
تعدادی از تحلیلگران بر این باورند که این هفته بانک فدرال سیاستهای جدیدی را ارائه خواهد داد که موجب کاهش فشار وارده بر نرخ دلار خواهد شد. در حالیکه گمانه زنی هایی مبنی بر کاهش نرخ طلا در میان سرمایه گذاران به وجود آمده است.برخی از معامله گران نسبت به عدم تعادل در بازار طلا و نرخ تورم نگران هستند.

براساس این گزارش، رئیس سرمایه گذاری شرکت تجاری در استرالیا، دارن هدکوت، گفت: می توان انتظار داشت که با اقدامات جدید بانک مرکزی ایالات متحده، تقاضا برای طلا با کاهش همراه باشد و به سطح پایداری 1261 دلار در هر اونس خواهد رسید.
هدکوت گفت: با این حال، چشم انداز نوسان طلا برای طولانی مدت، با توجه به عدم قطعیت در بازسازی اقتصادی جهان روند صعودی خواهد داشت زیرا ابهامات اقتصادی همچنان وجود دارد و معامله گران برای حفظ سرمایه های خود، ترجیح میدهند در بازار طلا که امن ترین مکان است، فعالیت کنند.
این گزارش حاکیست، بهای دلار نزدیک به 5 هفته است که در برابر سبد ارزهای اصلی روند نزولی داشته و معامله گران این بازار در انتظار تغییرات نرخ دلار پس از نشست سران بانک مرکزی آمریکا هستند.
بزرگترین صندوق بین المللی حمایت از مبادلات طلا اعلام کرد: ذخایر این صندوق در روز 20 سپتامبر به مقدار 3.647 تن افزایش یافته و به 1304.472 تن رسید.

شایان ذکر است، بازارهای مالی چین، از فردا به علت شروع جشنواره تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.
بهای نقره تقریبا ثابت بود و با قیمت 20 دلار و 99 سنت در هر اونس معامله شد.
بهای پالادیوم درسال جاری با رشد 32 درصد مواجه بوده و در مقایسه با طلا 17 درصد صعود داشته است.
چین میزان واردات نقره را در ماه آگوست نزدیک به 25 درصد کاهش داده است ولی واردات پلاتین نسبت به سال قبل 62 درصد افزایش یافته است.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد