اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مسابقه بتن خوری با حضور ایلان ماسک و آریانا گرانده! + تصاویر

این تصاویر دیدنی از یک مسابقه عجیب بتن خوری با حضور ایلان ماسک، راک و سایر چهره‌های سرشناس هنری و سیاسی را تماشا کنید.

به گزارش سایت طلا، این تصاویر دیدنی از یک مسابقه عجیب بتن خوری با حضور ایلان ماسک، راک و سایر چهره‌های سرشناس هنری و سیاسی را تماشا کنید.

اگر هنوز متوجه نشدید، باید بگوییم که این تصاویر با هوش مصنوعی و به‌طور مشخص، برنامه Midjourney خلق شده‌اند و واقعی نیستند. البته گویا واقعا یک مسابقه بتن خوری در دنیا وجود دارد و افراد علاقه‌مند در آن شرکت می‌کنند. ایده‌ی خلق این تصاویر با حضور سلبریتی‌ها هم از همان‌جا به ذهن یکی از کاربران Reddit رسید.

اما شما هم احتمالا با نگارنده هم‌نظر هستید که تصویر ساخته شده از مارگو رابی، اصلا شبیه خودش نیست؛ شاید جمال چهره‌ی او، برای ماشین AI هم بیش از حد سنگین بوده است!

چهره‌ی آریانا گرانده و چند نفر دیگر نیز خیلی مصنوعی به‌نظر می‌رسد. اما دونالد ترامپ و پاپ فرانسیس، خوب از کار درآمده‌اند و این احتمالا به‌علت وفور تصاویر واقعی آن‌ها در اینترنت است.

البته ناشر این تصاویر ساختگی، مشکل اصلی AI را در خلق تصویر دست افراد می‌داند. به‌گفته‌ی او، هوش مصنوعی گاهی اوقات دست‌ها را با تعداد انگشتان کمتر یا بیشتر از حد نرمال می‌سازد.

اما با روند پرشتابی که فناوری AI در پیش گرفته، شاید تا مدتی دیگر، این نوع تصاویر ساختگی به‌هیچ‌وجه قابل تشخیص از عکس‌های واقعی نباشند و این خودش یک زنگ خطر است.

به‌هرحال در این مسابقه خوردن مصالح ساختمانی، برنده کسی نبود جز پاپ فرانسیس و می‌بینید که جام قهرمانی را هم بالای سر برده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد