اونس طلا2214.53
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
گزارش آگهی

سبدگردانی اختصاصی ترنج؛بهترین روش سرمایه‌گذاری در بورس با تعیین ریسک و بازدهی دلخواه

سبدگردانی اختصاصی راهی مناسب برای سرمایه‌گذارانی است که قصد دارند، مبلغ قابل توجهی را در بازارهای مالی به گردش بیندازند.

سبدگردانی اختصاصی راهی مناسب برای سرمایه‌گذارانی است که قصد دارند، مبلغ قابل توجهی را در بازارهای مالی به گردش بیندازند. این گروه از سرمایه‌گذاران می‌توانند به واسطه مشاوره ویژه‌ای که از تیم‌های سبدگردان دریافت می‌کنند، بازدهی بهتر از سرمایه‌گذاران خُرد کسب کنند.

به طور کل بازده سرمایه‌گذاری، نسبتی خطی با میزان سرمایه‌گذاری ندارد. یک سرمایه‌گذار کلان می‌تواند با بهره بردن از نظر متخصصانی که سابقه‌ای طولانی در زمینه مدیریت دارایی دارند، بازده بیشتری را نسبت به سرمایه‌گذار خرد کسب کند. بهترین راه برای رسیدن به بازده بیشتر، استفاده از خدمات سبدگردانی اختصاصی است. به عبارت بهتر، گروه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج با ارائه خدمات خدمات سبدگردانی اختصاصی، سرمایه‌گذاران را به کسب سودی بیشتر دعوت می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب تیم سبدگردان، سابقه و وضعیت فعلی آن تیم است. در این نقطه است که گروه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج با بیش از 170 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت، به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاران کلان تبدیل می‌شود. ترنج طی چند سال اخیر با مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع با میزان بازده و ریسک بالقوه متفاوت، سرمایه‌گذاران را به خوبی با وجه امن و تخصصی سرمایه‌گذاری آشنا کرده است. در امتداد فعالیت‌های ترنج در زمینه صندوق‌ها، این گروه در زمینه تامین مالی و سبدگردانی اختصاصی هم حضور قابل توجهی داشته است و گزینه مناسبی برای آن دسته از سرمایه‌گذارانی است که قصد دارند با «سرمایه بیشتر خود، سود بیشتری کسب کنند.»

با این‌حال، پیش از این‌که با مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های سبدگردانی اختصاصی ترنج آشنا شویم، ابتدا باید به این پرسش پاسخ دهیم: سبدگردانی اختصاصی چیست؟

*سبدگردانی اختصاصی چیست؟

به طور کل سبدگردانی به واگذاری اختیار معامله از سوی سرمایه‌گذار، به مجموعه‌های سبدگردان گفته می‌شود که تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کنند. در واقع سرمایه‌گذاری که از خدمات سبدگردانی بهره می‌برد، به جای فعالیت مستقیم در بازار سهام، اختیار این فعالیت را به گروه‌هایی واگذار می‌کند که هم در این زمینه سابقه و تخصص دارند، هم به لحاظ حقوقی و قانونی مورد تایید نهادهای رسمی هستند.

در مورد سبدگردانی اختصاصی ترنج هم با چنین ساختاری روبه‌رو هستیم با چند مزیت و ویژگی اصلی: تعیین حد ریسک و هدف‌گذاری بازده سرمایه‌گذاری از سوی سرمایه‌گذار. به عبارت بهتر سبدگردانی اختصاصی ترنج، نوعی شخصی‌سازی فعالیت سبدگردانی تحت نظارت تیمی از برجسته‌ترین متخصصان سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی است.

همان‌طور که گفته شد سبدگردانی اختصاصی خدمتی مختص سرمایه‌گذارانی است که قصد ورود به بازار با سرمایه قابل توجهی را دارند. سرمایه‌گذاران حقیقی یا حقوقی که قصد بهره بردن از خدمات سبدگردانی اختصاصی ترنج دارند، باید حداقل سرمایه‌ای معادل 150 میلیارد ریال را وارد این فعالیت کنند. البته گروه مشاور سرمایه‌گذاری ترنج با مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری متنوع و متعددی، امکان سرمایه‌گذاری امن، پاک و هوشمندانه را برای آن دسته از سرمایه‌گذارانی هم فراهم کرده‌ است که قصد دارند مبالغی کمتر را در بازارهای مالی به گردش بیندازند.

اگر شما هم قصد بهره بردن از خدمات سبدگردانی اختصاصی ترنج را دارید، ابتدا بهتر است با سازوکار و ویژگی‌های این خدمات بیشتر آشنا شوید.

*چطور از سبدگردانی اختصاصی ترنج بهره ببریم؟

سبدگردانی اختصاصی ترنج نسبت به فعالیت مستقیم در بازار سهام یک برتری بسیار روشن دارد: بهره بردن از دانش و تجربه افرادی که چند دهه در این بازارهای مشغول به فعالیت هستند و می‌توانند بازده یا سود بیشتری برای سرمایه‌گذار به ارمغان بیاورند. با این‌حال اگر بخواهیم مروری بر کلیه مزیت‌های سبدگردانی اختصاصی ترنج داشته باشیم باید 5 مورد زیر را در نظر بیاوریم:

تعیین ریسک و بازدهی مورد انتظار سرمایه‌گذار
استفاده از دانش افراد متخصص بازار سهام
دریافت اعتبار از کارگزاری
نقدشوندگی بالا و امکان فسخ قرارداد توسط سرمایه‌گذار در طول مدت قرارداد
ارائه خدمات پشتیبانی، مشاوره و تحلیل‌های دوره‌ای به سرمایه‌گذاران

سبدگردانی اختصاصی ترنج با مدیریت ریسک نوع دارایی‌ها یا همان تعیین کف و سقف هر دارایی در سبد آغاز می‌شود. پس از آن وزن حداکثری هر صنعت و هر سهم در سبد تعیین می‌شود و در امتداد مدیریت ریسک دارایی‌ها، تنوع نقدشوندگی آن‌ها هم به دقت انجام می‌شود.

پس از بررسی‌های گوناگون و دریافت اولویت‌ها و اهداف سرمایه‌گذار، از لحاظ میزان ریسک‌پذیری و پتانسیل سوددهی، تمام سرمایه‌گذاران به چهار دسته تقسیم می‌شوند: سطح آسایش، سطح اعتدال، سطح تلاش و سطح تپش. این چهار دسته متناسب با ریسک‌پذیری سرمایه‌گذار، تمرکز متفاوتی بر بازار سهام به طور کل و سرمایه‌گذاری‌های ریسک‌پذیر پیدا می‌کنند.

اگر شما هم به خدمات سبدگردانی اختصاصی ترنج علاقمند هستید، برای دریافت مشاوره رایگان تنها کافی است با شماره 79326-021 تماس بگیرید.

---- ---

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد