اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اتفاقاتی جدید و بی سابقه در شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر ایران

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گران‌بها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع از ۲۲ تا ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

حسین سید معلمی مجری برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان در مصاحبه با سایت طلا گفت:بزرگترین نمایشگاه طلا و جواهر ایران در اصفهان می باشد و خوشبختانه امسال در این نمایشگاه شاهد اتفاقات و رویدادهای جدیدی هستیم که برای اولین بار در ایران بی سابقه است.

وی در مورد برگزاری مسابقه طراحی نماد پوستر که از 15 اسفندماه به کلیه طراحان طلا و جواهر سراسر کشور فراخوان داده شد و پس از چند مرحله داوری 7 طرح به مرحله نهایی رسید که در هفته گذشته در میز طلای استانی در اتاق بازرگانی به رای گیری گذاشته شد و طرح نهایی با رای اکثریت آرا برنده این مسابقه شد که این پوستر نماد کالای با کیفیت ایرانی می باشد و چرخه کامل شامل طلا،تولید و صنعت را در این پوستر داریم.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان

وی گفت:یکی از تفاوتهای نمایشگاه امسال با سال گذشته این است که تعداد روزهای این نمایشگاه یک روز بیشتر است و 5 روز برگزار خواهد شد و ساعات نمایشگاه از 3 بعدازظهر تا 9 شب و در روز جمعه که آخرین روز نمایشگاه می باشد از 10 صبح تا 9 شب به صورت یکسره برای بازدیدکنندگان انجام می شود.

وی همچنین از بیشتر شدن فضا در بخش مصنوعات طلا و جواهر در این نمایشگاه خبر داد که حدود 49 درصد فضا به آنها اختصاص داده شده که استفاده از تولید کنندگان بزرگ اصفهان و دیگر شهرها از جمله یزد در این نمایشگاه حضور دارند.

سید معلمی گفت:این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع برگزار خواهد شد و تاکنون حضور ۱۴۶ غرفه در این نمایشگاه قطعی شده است

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان

مجری برگزاری نمایشگاه از حضور هیئت‌هایی از کشورهای ترکیه، هند، ایتالیا و روسیه خبر داد و گفت :20 شرکت کننده از کشور روسیه از جمله بزرگترین شرکت الماس روسیه قرار است در نمایشگاه شرکت کنند و در حال مذاکره با آنها هستیم اما هنوز به دلیل ممنوعیت ورود مصنوعات طلا و جواهر و گوهر سنگها به ایران هنوز به قطعیت در این مورد نرسیده ایم.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهانشانزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد