اونس طلا2347.25
مظنه15,226,000
18 گرم3,514,900
ارزش سکه34,304,178
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

بزرگترین رویداد طلائی در نمایشگاه طلا و جواهر ایران

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای اصفهان از بزرگترین رویداد طلایی ایران در تاریخ 22 خرداد با حضور روسای کلیه اتحادیه ها و انجمن های سراسر کشور و مسئولین استانی و کشوری خبر داد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گران‌بها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از ۲۲ تا ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

محسن طلایی‌مینایی رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای اصفهان در مصاحبه با سایت طلا گفت: نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان به نام ایران است زیرا در این نمایشگاه از سراسر ایران و همچنین کشورهایی از جمله روسیه، هند، ترکیه و عراق شرکت می‌کنند و تنها نمایشگاه ملی است که علاوه بر همه استان ها کشورهای خارجی هم در آن حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد این نمایشگاه نباید به عنوان نمایشگاه طلای اصفهان بیان شود زیرا همه عرصه‌های فعال کشور در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و این نمایشگاه طلا و جواهر ایران است.

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای اصفهان بیان کرد این اولین نمایشگاهی است که همکاران بین المللی در آن حضور فعال دارند و همچنین برای دومین سال است که یک پاویون بزرگ برای طراحان و تولید کنندگان جوان تهیه کرده ایم که در هیچ نمایشگاهی انجام نشده است.

وی همچنین از بزرگترین رویداد طلایی (میز کشوری صادرات طلا ) در تاریخ 22 خرداد با حضور روسای کلیه اتحادیه ها و انجمن های سراسر کشور و مسئولین استانی و کشوری خبر داد و ابراز امیدواری کرد در این رویداد کلیه مسائل و مشکلات مهم صنعت طلا حل شود .

وی گفت:اسپانسر این رویداد بزرگ انجمن صادرکنندگان و تولیدکنندگان طلای اصفهان می باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد