اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دیدار مسئولین طلا و جواهر ایران و ترکیه + عکس

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ابراز امیدواری کرد نگاه دولت و مسولین نسبت به این صنعت تغییر کند و موانع مشکلات در رابطه با صادرات برداشته شود تا شاهد اتفاقات خوبی در صنعت طلا و جواهر کشورمان باشیم .

به گزارش سایت طلا، با همکاری و همت اتحادیه طلا و جواهر تهران و اتحادیه طلا، جواهر تبریز هیاتی با حضور مدیر کل صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت جهت بازدید و بررسی ظرفیت ها و گفتگو با فعالان صنعت طلا و جواهر ترکیه به این کشور اعزام گردید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت: در این سفر که با حضور محمدرضا زارع مدیرکل صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت، ایوب اکبری‌پور ، عباداله محمدولی از اعضای هیات مدیره این اتحادیه، میرمحمد پوراقدم شربیانی رییس اتحادیه طلا و جواهر تبریز و هیات مدیره همراه انجام گردید، با جمعی از فعالان صنعت طلا و جواهر ترکیه و ایرانیان فعال در این صنعت دیدار، گفتگو و تبادل نظر گردید و از صنایع و توانمندی‌های صنعت طلا و جواهر این کشور بازدید بعمل آمد و مسئولین وزارت صمت از نزدیک شاهد حمایت های دولت ترکیه از صنعت طلای این کشور بودند چرا که با این حمایت ها کشور ترکیه توانسته است در سال گذشته در رتبه اول صنعت طلا و جواهر در دنیا قرار بگیرد و حتی از کشور ایتالیا هم پیشی گرفته است.

بذرافشان همچنین از بازدید مجتمع های تجاری و کارخانجات تولید طلا که از ایران رفته اند و در ترکیه اقدام به سرمایه گذاری کرده اند خبر داد و گفت:متاسفانه بسیاری از طراحان و تولیدکنندگان ما از کشور مهاجرت کرده اند و در آنجا از خدمات و حمایت های ویژه دولت ترکیه استفاده می کنند و علت مهاجرت آنها بررسی شد.

بذرافشان به دیدار هیات تجاری طلا و جواهر کشورمان در این سفر با رئیس اتحادیه طلا و جواهر استانبول مصطفى آتاييك در محل اتحاديه طلا و جواهر این شهر اشاره داشت و گفت:در این دیدار بر تعاملات کاری ، تبادل اطلاعات در زمینه صنعت طلا و جواهر و همچنین ارتباطات نمایشگاهی در این حوزه گفتگو و تبادل نظر شد.

اولین گردهمایی بزرگ صنعت طلا و جواهر ایران در استانبول

همچنین در گردهمایی ایرانیان و فعالان صنعت طلا، جواهر و نقره در ترکیه که در شهر استانبول برگزار شد، ضمن تبادل اطلاعات و تجربیات و راهکارهای رشد و ارتقاء صنعت طلا و جواهر، برخی از مشکلات و معضلات صنعت طلا و جواهر کشورمان از طرف حضار مطرح و بر رفع این موانع تاکید شد.


در این نشست در رابطه با تعاملات بیشتر با کشورهای فعال در حوزه طلا و جواهر و زمینه همکاری‌ها و ارتباطات در برگزاری نمایشگاههای طلا و جواهر بین ایران و ترکیه گفتگو و تبادل نظر گردید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد نگاه دولت و مسئولین نسبت به این صنعت تغییر کند و موانع و مشکلات در بخش صادرات برداشته شود تا شاهد اتفاقات خوب در صنعت طلا و جواهر کشورمان باشیم و در کل این سفر برای اولین بار در کشور رخ داد و بسیار پربار بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد