اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گزارش آگهی؛ آموزش آنلاین حسابداری

آیا شما هم تابه‌حال در دوره آنلاین حسابداری ثبت‌نام کرده و نتیجه نگرفته‌اید؟ دلیل این امر در تئوری بودن مطالب و عدم وجود تمرین می‌باشد، ما این مشکل را یک‌بار برای همیشه رفع نمودیم، با ما همراه باشید.

آیا شما هم تابه‌حال در دوره آنلاین حسابداری ثبت‌نام کرده و نتیجه نگرفته‌اید؟ دلیل این امر در تئوری بودن مطالب و عدم وجود تمرین می‌باشد، ما این مشکل را یک‌بار برای همیشه رفع نمودیم، با ما همراه باشید.
تاریخچه آموزش آنلاین چیست؟

آموزش آنلاین به‌عنوان یک شاخه از آموزش الکترونیکی، از دهه 1990 میلادی شروع شد. در آغاز، آموزش آنلاین بیش‌تر در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی برای ارائه دوره‌هایی با محتوای تخصصی به دانشجویان استفاده می‌شد. با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش آنلاین به سرعت در سطح جهانی گسترش یافت و امروزه به‌عنوان یک روش پرکاربرد در آموزش‌وپرورش و هم‌چنین آموزش حرفه‌ای شناخته می‌شود. با توجه به شیوع کروناویروس، آموزش آنلاین به‌عنوان یک راهکار جایگزین برای آموزش حضوری در سراسر جهان به‌کار گرفته شده است.

آموزش آنلاین حسابداری

با توجه به گستردگی بازار کار حسابداری،آموزش حسابداری آنلاین به‌عنوان یک راه‌حل مناسب برای افرادی که می‌خواهند در این حوزه فعالیت کنند، مطرح شده است. این آموزش‌ها معمولاً شامل دوره‌هایی در مباحث مختلف حسابداری مانند حسابداری مالی، مالیات، حسابداری مدیریت و ... هستند.

آموزش حسابداری آنلاین به‌دلیل ارائه به‌صورت آنلاین، امکان دسترسی آسان و سریع به دوره‌های آموزشی را برای افراد فراهم می‌کند. هم‌چنین، این نوع آموزش به دلیل کاهش هزینه‌های آموزشی و امکان استفاده از منابع آموزشی رایگان، برای بسیاری از افراد قابل دسترسی است.

با توجه به این‌که حسابداری یک حوزه پویا و گسترده است، افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند باید آشنا به آخرین تغییرات و مباحث حسابداری باشند. به همین دلیل، آموزش حسابداری آنلاین به عنوان یک راهکار مناسب برای به‌روزرسانی دانش حسابداران و افزایش مهارت‌های آنان در این حوزه، مطرح شده است.

معایب دوره آموزشی آنلاین حسابداری

آموزش حسابداری آنلاین خیلی از موانع تحصیل رو برطرف نمود، و فرصت بیش‌تری برای آموزش در اختیار مردم سراسر جهان گذاشت، اما این‌دوره همانند هر چیز جدیدی دارای معایبی می‌باشد که عبارتنداز:

احتمال کمبود تعامل با دیگران و محدودیت در ایجاد ارتباطات اجتماعی: در دوره آموزشی آنلاین حسابداری، دانشجویان با محیط آموزشی غیرحضوری روبرو خواهند شد و به همین دلیل، فرصت برقراری تعامل با دیگران و ایجاد ارتباطات اجتماعی کاهش خواهد یافت.
عدم دسترسی به تجهیزات و امکانات مناسب برای انجام تمرینات عملی: برای یادگیری حسابداری، تمرینات عملی بسیار مهم هستند. در دوره آموزشی آنلاین حسابداری، دانشجویان احتمالاً با محدودیت در دسترسی به تجهیزات و امکانات مناسب برای انجام تمرینات عملی روبرو خواهند شد.
نیاز به مهارت‌های فنی برای استفاده از پلتفرم‌های آموزشی آنلاین: برای شرکت در دوره آموزشی آنلاین حسابداری، دانش‌جویان نیاز به مهارت‌های فنی برای استفاده از پلتفرم‌های آموزشی آنلاین دارند. این مهارت‌ها ممکن است برای برخی دانشجویان سخت باشد.
احتمال کاهش تمرکز و توجه به‌دلیل محیط آموزشی غیرحضوری: دانشجویان در دوره آموزشی آنلاین حسابداری احتمالاً با محیط آموزشی غیرحضوری روبرو خواهند شد و به‌همین دلیل، احتمال کاهش تمرکز و توجه در دانش‌جویان وجود دارد.
عدم امکان ارائه فیدبک فوری و مستقیم از مدرس به دانش‌جویان: در دوره آموزشی آنلاین حسابداری، دانشجویان احتمالاً با عدم امکان ارائه فیدبک فوری و مستقیم از مدرس به دانشجویان روبرو خواهند شد. این ممکن است باعث کاهش کیفیت یادگیری دانش‌جویان شود.

باتوجه به موارد عنوان شده برای رفع معایب دوره آموزشی آنلاین حسابداری، باید از از راهکارهای زیر استفاده کرد:

تشکیل گروه‌های آموزشی: با تشکیل گروه‌های آموزشی، دانشجویان می‌توانند با هم در ارتباط باشند و تعاملات اجتماعی بیشتری داشته باشند.
استفاده از نرم‌افزارهای ویدئوکنفرانس: با استفاده از نرم‌افزارهای ویدئوکنفرانس، می‌توان به راحتی ارتباطات حضوری را با دانشجویان برقرار کرد و تعاملات حضوری را تقویت کرد.
فراهم کردن تجهیزات و امکانات مناسب: با فراهم کردن تجهیزات و امکانات مناسب برای انجام تمرینات عملی، دانش‌جویان می‌توانند به صورت بهتری به یادگیری حسابداری پرداخته و مهارت‌های خود را تقویت کنند.
ارائه آموزش‌های فنی: با ارائه آموزش‌های فنی برای استفاده از پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، دانش‌جویان می‌توانند به صورت بهتری با محیط آموزشی آنلاین آشنا شوند و از این طریق به کیفیت یادگیری خود رسیدگی کنند.
استفاده از فیدبک آنلاین: با استفاده از فیدبک آنلاین، مدرسان می‌توانند به‌صورت فوری و مستقیم با دانش‌جویان در ارتباط باشند و به آن‌ها راهنمایی کنند.
ارائه مطالب عملی و کاربردی: با ارائه مطالب عملی و کاربردی، دانشجویان می‌توانند به صورت بهتری با مفاهیم حسابداری آشنا شوند و از این طریق به یادگیری بهتری دست پیدا کنند.
استفاده از تکنولوژی های جدید: با استفاده از تکنولوژی های جدید مانند واقعیت مجازی و افزوده، دانشجویان می‌توانند به صورت بسیار واقع‌گرایانه با مفاهیم حسابداری آشنا شوند و به یادگیری بهتری دست پیدا کنند.
تنوع در روش‌های آموزشی: با تنوع در روش‌های آموزشی، دانشجویان می‌توانند به صورت بهتری با مفاهیم حسابداری آشنا شوند و به یادگیری بهتری دست پیدا کنند. برای مثال، استفاده از فیلم‌های آموزشی، پادکست‌ها، کلاس‌های زنده و غیره.
تدریس توسط اساتید با تجربه: با تدریس توسط اساتید با تجربه، دانشجویان می‌توانند از تجربیات آن‌ها بهره بگیرند و به یادگیری بهتری دست پیدا کنند.
ارائه محتوای به‌روز: با ارائه محتوای به‌روز، دانشجویان می‌توانند با مفاهیم جدید حسابداری آشنا شوند و به صورت بهتری با این حوزه آشنا شوند.

معرفی آموزش حسابداری آنلاین عملی برای اولین بار در ایران

بهترین راه برای تخصص در هر رشته‌ای، آموزش می‌باشد. لازم به ذکر است، آموزشی که توام با تمرین نبوده و کاربردی نباشد، مثمر ثمر نخواهد بود. همان‌طور که قبلاً عنوان کردیم، آموزش آنلاین بسیاری از مشکلات اعم از: مسافت، مبلغ و ... را مرتفع نمود، اما متاسفانه نتیجه دوره آموزشی به‌خصوص در حوزه حسابداری چندان قابل ملاحظه نیست.

تیم آموزشی آموزشگاه ساختاردانش‌پاشا با برند حسابداری آپاداس، با هدف نتیجه‌محور بودن دوره‌های آموزشی اعم از حضوری و آنلاین اقدام به انجام تحقیقات نمود، با توجه به این‌که آموزش حسابداری بدون تمرین عملی و ثبت اسناد واقعی در نرم‌افزار میسر نمی‌شود، آموزشگاه حسابداری آپاداس برای اولین بار در ایران اقدام به تهیه سرور اختصاصی جهت تمرین عملی دانش‌جویان نمود.

تمام دانش‌جویان دوره حسابداری آنلاین آپاداس می‌توانند از طریق نام کاربری و پسورد مختص خود در هر زمان و مکانی وارد سرور شده، و اسناد واقعی که استاد طی تمرینات دوره‌ای ارائه می‌کند را در نرم‌افزار مربوطه ثبت نمایند، سپس استاد مورد نظر نیز با بررسی اسناد ثبت شده هر دانشجو، به رفع اشکال مبادرت می‌ورزد.

در دوره آموزش حسابداری آنلای آپاداس که کاملاً کاربردی و تمرین‌محور می‌باشد، تمام سرفصل‌هایی که برای حسابدارشدن نیاز است آموزش داده می‌شود هم‌چنین در پایان گواهی‌نامه شرکت در دوره برای دانش‌جویان ارسال می‌گردد.

مزایای آموزشگاه حسابداری ساختار‌دانش پاشا

ارائه جزوه‌ها و فیلم جلسات در کارتابل مخصوص دانش‌جویان
انجام دوره کارآموزی در سرور اختصاصی
معرفی نفرات برتر دوره‌ها به شرکت‌ها
افزایش اعتمادبه‌نفس دانش‌جویان
پشتیبانی و پاسخ‌گویی به سوالات دانشجویان به‌صورت مادام‌العمر
منطبق‌بودن محتوای دوره حسابداری با بازارکار
اعطای گواهی‌نامه شرکت در دوره آموزش حسابداری
استفاده از استادان باتجربه
درصورت عدم درک‌مطلب شرکت در کلاس‌های دوره بعد، بدون پرداخت هزینه
انتقال تجربیّات اساتید حسابداری به دانش‌جویان
ارتباط دانش‌جویان با اساتید ازطریق گروه‌جامع تلگرام آپاداس

همان‌طور که گفته شد نیاز بازارکار به حسابداران مجرب، به‌دلیل سخت‌گیری‌های سازمان امورمالیاتی بیش از پیش می‌باشد، بنابراین بازارکار حسابداری همواره داغ می‌باشد. با یادگیری اصولی حسابداری شما نیز می‌توانید کسب درآمد نمایید. آموزشگاه حسابداری ساختاردانش‌پاشا با برند حسابداری آپاداس، ضمن داشتن تجربه در زمینه حسابداری و آموزش آن، تمام آیتم‌های لازم برای کسب مهارت در این‌رشته را در محیطی شاد با تجهیزات مجهز و براساس آخرین متد تدریسی با استفاده از اساتید مجرب فراهم نموده است، هم‌چنین این شرکت با ارائه مشاوره رایگان قبل از ثبت‌نام، پاسخ‌گوی تمام سوالات و دغدغه‌های شما می‌باشد. کافیست ازطریق تماس با شرکت از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنید و از طریق لینک زیر در دوره آنلاین حسابداری شرکت نمایید.

https://apadasco.com/product/online-accounting-training-course/

راه‌های ارتباطی با آپاداس:

04133870693

09907373093

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد