اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

معرفی 5 اینفلوئنسر ایرانی سفر که به استانبول رفتند!

استانبول، یکی از زیباترین شهرهای جهان با طبیعت بکر، آثار باستانی، بازارهای معروف و فرهنگ غنی است که سفر به آن، جزو رویاهای هر سفربازی قرار دارد. در این مقاله، به معرفی ۵ اینفلوئنسر سفر ایرانی که به استانبول سفر کرده‌اند و تجربیات و گردش‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند، می‌پردازیم.

استانبول، یکی از زیباترین شهرهای جهان با طبیعت بکر، آثار باستانی، بازارهای معروف و فرهنگ غنی است که سفر به آن، جزو رویاهای هر سفربازی قرار دارد. در این مقاله، به معرفی ۵ اینفلوئنسر سفر ایرانی که به استانبول سفر کرده‌اند و تجربیات و گردش‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند، می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به استانبول را دارید، حتما این پست‌ها را مطالعه کنید تا از خرید زودهنگام بلیط استانبول به تهران پشیمان نشوید.

استانبول با ترکیب فرهنگ‌های شرق و غرب، غذاهای خوشمزه، بازارهای شلوغ و شهربازی‌های آبی، به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است. این شهر با پل های فوق العاده خود و حرکت قایق های کند در رودخانه بوسفور، شبکه حمل و نقل عمومی خود، بازارهای زیبای اشغالی و هزاران بنای باستانی، به یک مجموعه سفر بی نظیر تبدیل شده است.

مسافرانی که به این شهر متعلق به دوقاره اروپا و آسیا سفر کرده اند، معتقدند که شما برای گشت و گذار و دیدنی های استانبول زمان کم می آورید، پس بهتر است قبل از سفر به این شهر زیبا نگاهی به تجربه بلاگرهای ایرانی بیاندازید و پس از آن مدت سفر خود را تعیین کنید تا بعد از خرید بلیط پرواز استانبول به تهران، از زمان کم برای بازدید از استانبول گلایه نکنید.

محسن یاری

او را می‌توان بهترین بلاگر سفر درباره استانبول دانست. محسن یاری یکی از بلاگر‌های مشهور و محبوب ایرانی است که فعالیت خود را در حوزه مسافرت و گردشگری آغاز کرده است. وی تجربیات سفر‌های خود را به صورت مستمر در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت شخصی خود به اشتراک می‌گذارد. به تازگی وی یک سایت به نام استانبول یاری را راه‌اندازی کرده که به معرفی و راهنمایی مسافران علاقه‌مند به سفر به استانبول می‌پردازد.

در این سایت، محسن یاری درباره اماکن دیدنی، رستوران‌ها، هتل‌ها و فعالیت‌هایی که در استانبول انجام می‌دهد، نکات جالب و مفیدی را به اشتراک می‌گذارد. همچنین، در کنار مطالب سفری، محصولات ویژه استانبولی نیز معرفی شده و به خریداران ارائه می‌کند. وی با استفاده از تجربیات خود، سفر‌هایی برای علاقه‌مندان به همراه تور‌های مختلف نیز برگزار می‌کند.


با توجه به مطالب مفید و کاربردی که در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک می‌گذارد، محسن یاری توانسته است جامعه ایرانیان علاقه‌مند به سفر به استانبول را به خود جذب کند و مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گیرد.

الهام واحدی

الهام واحدی (@elhamvahedi)، یکی از بلاگرها و اینفلوئنسرهای ایرانی است که محتوای خود را درباره سفر و غذا در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند و بیشتر در اینستاگرام و یوتیوب فعالیت دارد.

او که در سال 2021 به همراه همسرش به ترکیه سفر کرده بود، تجربیات سفر خود را در صفحه اینستاگرامش به نمایش گذاشته است. او درباره جاذبه‌های دیدنی، فرهنگ و هنر، خرید و بازارها، غذا و رستوران‌های برتر و ... در استانبول صحبت کرده است و در پست‌های خود تصاویر زیبایی از مساجد، بازارهای سنتی، موزه‌ها و خیابان‌های تاریخی را به اشتراک گذاشته است.

الهام واحدی در اینستاگرام بیش از ۲۷۰ هزار فالوئر و در یوتیوب بیش از ۶۴ هزار مشترک دارد.

میترا هدایتی

میترا هدایتی (@mitrahdaiti) نیز یکی از اینفلوئنسرهای محبوب ایرانی است که در سال 2021 به همراه چندین بلاگر به استانبول سفر کرد. او در پست‌های خود، تصاویر زیبایی از بازارهای تاریخی، موزه‌ها، مناطق گردشگری، رستوران‌های معروف در استانبول را منتشر کرده و تجربه سفر خود را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است.

میترا هدایتی در اینستاگرام بیش از ۶۸۰ هزار فالوئر و در یوتیوب بیش از ۲۲۰ هزار مشترک دارد.

شادی شفیعی

شادی شفیعی (@shadiashafia) یکی از مشهورترین اینفلوئنسرهای ایرانی است که در حوزه مد، زیبایی و سفر فعالیت‌ می‌کند. وی در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و تیک‌تاک به‌صورت فعال است و در طی سفرهای خود به دنبال جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی مختلف در سراسر جهان است.

شادی شفیعی در سفر به استانبول نیز با شماگرفتن از جاذبه‌های مختلف شهر، از جمله بازارهای تاریخی، مساجد، قصرها، بناهای تاریخی، خیابان‌های مشهور، مراکز خرید و آب‌و‌هوای شهر، تصاویر و ویدیو‌های جذابی را منتشر کرده است. همچنین او درباره فرهنگ، آداب و رسوم و غذاهای محلی استانبول نیز صحبت کرده است.

شادی شفیعی در اینستاگرام بیش از ۲۵۵ هزار فالوئر و در یوتیوب بیش از ۲۲ هزار مشترک دارد.


هانیه توکلی

هانیه توکلی (@haniye_tavakkoli) بلاگر سفر است که در شبکه‌های اجتماعی محبوبیت بالایی دارد. هانیه توکلی نیز در سال ۲۰۲۱ به همراه همسرش به استانبول سفر کرد و عکس‌ها و فیلم‌های زیادی از این سفر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. همچنین، در کانال یوتیوب او می توانید ویدیوهایی از سفر به استانبول را ببینید. او در اینستاگرام ۱۴۰ هزار فالوور دارد و بیش از ۱۱۰ هزار یوتیوب او را دنبال می کنند.

بسیاری از اینفلوئنسرهای مختلف در حوزه‌های مختلف، تجربیات متنوعی درباره سفر به استانبول و اماکن دیدنی آن به اشتراک گذاشته‌اند. به عنوان مثال، برخی از آن‌ها مراکز توریستی معروفی مانند مسجد سلیمانیه، بازارهای تاریخی گراند بازار و ... را معرفی کرده‌اند. برخی از اینفلوئنسرهای دیگر هم در مورد غذاهای محلی شهر استانبول صحبت کرده‌اند و غذاهایی مانند کباب، دلمه، بورک و لقمه‌ای و دیگر محصولات محلی را به فالوورهایشان پیشنهاد داده‌اند.

سخن آخر

با معرفی این پنج اینفلوئنسر ایرانی که به استانبول سفر کردند، به دنیای گردشگری در این شهر زیبا و فوق العاده نزدیک تر شدیم. این پنج نفر، با نشر عکس‌ها و ویدئوهای زیبا و جذاب در اینستاگرام و یوتیوب، استانبول زیبا و پر جاذبه را به ما نشان داده اند، هرچند

استانبول گردی با بلاگرهای ایرانی کافی نیست و خودتان باید در استانبول قدم بزنید تا حس و حال آن را درک کنید. پس همین حالا تور ترکیه استانبول را از علی بابا بخرید و تعطیلات تابستانی را به خود هدیه دهید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد