اونس طلا2389.07
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

دو برنامه عالی برای عیب یابی شبکه وای فای

وای فای یکی از مهم‌ترین فناوری‌هایی است که ما روزانه از آن استفاده می‌کنیم، بنابراین هر مشکلی در این فناوری ممکن است ما را دچار سردرگمی‌های زیادی کند.

به گزارش سایت طلا، وای فای یکی از مهم‌ترین فناوری‌هایی است که ما روزانه از آن استفاده می‌کنیم، بنابراین هر مشکلی در این فناوری ممکن است ما را دچار سردرگمی‌های زیادی کند.

در این گزارش دو برنامه مفید برای عیب یابی شبکه Wi-Fi معرفی می‌شود:

برنامه Opensignal

این برنامه در هر دو سیستم عامل iOS و Android مبتنی بر یک پایگاه داده عظیم عمل می‌کند که می‌تواند به شناسایی پوششی که باید بررسی کنید کمک کند. می‌توانید از آن برای تجزیه و تحلیل بهترین مکان در خانه خود برای اتصال قوی از طریق اطلاعات مربوط به اتصال بی سیم خود استفاده کنید. همچنین تست‌های سرعت را اجرا می‌کند تا ببیند اینترنت شما چقدر خوب کار می‌کند.

برنامه WiFi Analyzer

این برنامه که هم روی سیستم عامل iOS و هم Android کار می‌کند، گزینه‌های کمتری نسبت به برنامه‌های دیگر دارد، اما دارای نمودار‌های رنگارنگی است که یک نمایش بصری ساده از نوع سیگنال دریافتی شما را ارائه می‌دهد.

‌می‌توانید بین اتصالات ۴G و ۵G جابه‌جا شوید و دستگاه‌های کاملاً جدیدی را راه‌اندازی کنید که می‌خواهید به‌صورت آنلاین از آن‌ها استفاده کنید. این فرآیند می‌تواند هنگام حذف تنظیمات فعلی WiFi و شروع مجدد پس از راه اندازی مجدد مودم و روتر، که یک مرحله رایج عیب یابی است، به شما کمک کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد